Publicerat Februari 28, 200719 yr Hej jag är en kille född -78 från norrbotten närmare bestämmt älvsbyn. Jobbar på en husfabrik här, vill inte säga vilken ;D Jagar älg,kråk/måsfågel,bäver och räv. I och med att ingen jag känner jagat räv med hund har jag snarat tidigare.Nu har jag däremot sent om sider fått upp ögonen för rävhundar. Köpte min första hund ifjol en foxterrier hane,och nu ska jag i vår/sommar ta en finsk stövare.
Publicerat Februari 28, 200719 yr Välkommen ! ;D ;D ;D Min f.d. svåger är LG på SPIKAB! Har själv mina rötter i Övrabyn, då min far kom därifrån. mvh. Bert
Publicerat Februari 28, 200719 yr Kul! Och -78 är helt klart bästa årgången! Välkommen! kul med en till som inte får nån pension hohoh häftig hund och välkommen!
Publicerat Februari 28, 200719 yr Hej jag är en kille född -78 från norrbotten närmare bestämmt älvsbyn.Jobbar på en husfabrik här, vill inte säga vilken ;D Jagar älg,kråk/måsfågel,bäver och räv. I och med att ingen jag känner jagat räv med hund har jag snarat tidigare.Nu har jag däremot sent om sider fått upp ögonen för rävhundar. Köpte min första hund ifjol en foxterrier hane,och nu ska jag i vår/sommar ta en finsk stövare. Kul ;D med ännu en riktig rävjägare...för det blir du ju nu när du skaffar stövare ....för räv skall ju jagas med hund all annan rävjakt räknas inte.
Publicerat Februari 28, 200719 yr Ja, välkommen hit vi har ju pratats vid .....angående det där med finne
Publicerat Februari 28, 200719 yr Författare Ja tack då.... Det finns mycket underhållande läsning här iaf ;D
Publicerat Februari 28, 200719 yr Författare Ja, välkommen hit vi har ju pratats vid .....angående det där med finne Jag håller tummarna
Publicerat Mars 7, 200719 yr Välkommen! Det där med finnen låter intressant, lär bli en intressant kombination (om det nu är som jag tror...) ps. du har pm