Publicerat Augusti 6, 200718 yr vars e alla snygga sejer som bor i sthlm??? va finns det inte sånna..skulle vara guld ;D skulle vara roligare med tråden vem har dyrast jakt arrende,borde väl vara nån på 20lökar säkert hära...
Publicerat Augusti 6, 200718 yr jo det äre väl beroende på storleken på marken,,jag har runt 9lök mer eller mindre på 600h med stuga å bastu men inge räf >
Publicerat Augusti 7, 200718 yr Får väl anmäla mig som Stockholmare och ny här på jaktsnack, är även helt nybakad från jägarexsamen. Bor strax söder om city, Botkyrkatrakten.
Publicerat Augusti 7, 200718 yr skulle vara roligare med tråden vem har dyrast jakt arrende,borde väl vara nån på 20lökar säkert hära... Ligger på ca 7 för 790 ha i Småland... Skulle gärna hitta mark i närheten av stockholm även om det är lite dyrare. Dock tackade jag faktiskt nej till två olika ställen. En utanför Uppsala på över 2000ha för 20 och en utanför Norrtälje som jag inte vet hur stor den var, men där ingick även lite hägnjakt, men för 30 laxar...
Publicerat Augusti 7, 200718 yr Nog bor man i Sthlm (Spånga) allt numera...men Stockholmare...tror inte det 8)
Publicerat Augusti 28, 200718 yr Jo visst är man stockholmare ;D Har bott i stockholms förorter hela livet dock ej i innerstan.
Publicerat November 7, 200817 yr Blåser av ett tjockt dammlager och ställer mig i Stockholm / Solna gruppen.
Publicerat November 7, 200817 yr Se där, har missat denna tråd helt. Är givetvis stolt Stockholmare men trivs som bäst utanför stan på fritiden.
Publicerat November 7, 200817 yr Rättning i ledet. Stockholmare här oxå, trivs bäst överallt, men gärna i skog eller i en båt
Publicerat Januari 10, 200917 yr Absolut för många Var nu inte taskig! Bara för att de är Stockholmare och mindre värda, behöver de inte vara sämre för det.
Publicerat Januari 10, 200917 yr Var nu inte taskig! Bara för att de är Stockholmare och mindre värda, behöver de inte vara sämre för det. *ASG*
Publicerat Mars 28, 200917 yr Så har man då "vimsat" runt på sidan ett tag utan att upptäcka detta upprop... Jodå en till från asfaltsjungeln! MVH RAUBTIER
Publicerat Mars 28, 200917 yr Själv trivs jag suveränt här.Har nära till egentligen allt. Bor ett par mil söder om city, med naturen precis runt hörnet. Men kan ändå vara i stan på en kvart. Själv älskar jag södermalm. Har vuxit upp på en gård någon mil söder om där jag bor nu och jag har bara haft fördelar med kontrasterna tycker jag. Sen är ju Stockholms skärgård något av det finaste som finns. Men men... Alla tycker vi som tur är olika. Vart i haninge befinner du då.. kul att så många finns i närheten.. =)