Publicerat Mars 1, 200719 yr Hej! Jag undrar om det är någon som har ritning på en issolerad hundkoja. Eller om någon kanske har en länk? Tacksam för allt! MVH Skogstokig
Publicerat Mars 1, 200719 yr http://www.blocket.se/vi/7793092.htm?ca=2_s Hyfsat pris för en färdig, sökte men hitade inga ritningar dock mått på lundhs hundkojor, sök på google så hittar du lite av varje. Hur stor hund är kojan till? Lycka till// Pertan
Publicerat Mars 2, 200719 yr Kojan ska vara till en Wachtel. Letat ganska mycket på google men inte hitat nåt bra. :- Annars får jag väl gå på inprovisation.
Publicerat Mars 2, 200719 yr till min vorsteh byggde jag kojan på en sj pall så måtten är 800*1200 och 700 hög den är lagom
Publicerat Mars 2, 200719 yr till min vorsteh byggde jag kojan på en sj pall så måtten är 800*1200 och 700 hög den är lagom Är din koja issolerad? om - med vad? Har du delat kojan i två så att man får ett "förrum"? Svårt att förklara men du fattar kanske
Publicerat Mars 2, 200719 yr nej jag har inget "förrum" och jag issolerade golv och väggar och tak med 45 froglit men du måste ha en ventil annars blir det för varmt på sommaren och sen har jag halm i husen för det är varmt för dom att ligga i