Publicerat Mars 2, 200719 yr Tjena, är det någon som har laddata för 9g partizan fmj till 6.5x55? Helst med norma 202, 203-B, eller 204 Mvh
Publicerat Mars 4, 200719 yr hej jonti, jag har kört med mrp 48grs till partizan kulorna OBS det är laddningar till min bössa!!!!!!!!! börja 5-10% lägrew och jabba dej uppåt mvh. samme
Publicerat Mars 4, 200719 yr Författare Tackar, ska prova det om jag inte får till det med 204 Är du nöjd med kulan annars? Tänkte mest använda dem till pappälgen men kanske till annat också om bössan gillar dem.
Publicerat Mars 6, 200719 yr kulan är bra tycker jag, har skjutit ett flertal räv,fågel med denna kanon bra ;D samme
Publicerat Maj 12, 200719 yr Författare Var idag och provade lite laddningar till farsgubbens Krico med gott resultat. Började med Norma 204, 41gn och gick till 42.5gn med 0.5gn stigning, bäst precition fick jag med 42gn som slog 9mm med 3skott.. Ska ladda upp ett gäng för att bekräfta laddningen Handladdning är skitskoj när man lyckas hitta rätt ;D
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.