Publicerat Mars 2, 200719 yr Hejhej alla! Tänkte höra vilka jaktfilmer som är era favoriter. Vad har ni för tips. Kom igen nu! Bomba mej med era bästa förslag! ;D
Publicerat Mars 2, 200719 yr Tycker CChunters film är en fin film, samt Thams filmer håller bra och hög kvalitet.
Publicerat Mars 2, 200719 yr Kollade 2 Norska filmer häromdan! Den komplette fuglehund! Del I o II Man blir lite sugen att komma ut efter dessa filmer! Osså finns de ju med Breton:er på filmerna Bra gjorda då de skildrar riktig jakt med alla dess sidor o inte bara de bästa klippen Helt ok om man gillar att jaga över stående hundar!
Publicerat Mars 2, 200719 yr Kollade 2 Norska filmer häromdan!Den komplette fuglehund! Del I o II Man blir lite sugen att komma ut efter dessa filmer! Osså finns de ju med Breton:er på filmerna Bra gjorda då de skildrar riktig jakt med alla dess sidor o inte bara de bästa klippen Helt ok om man gillar att jaga över stående hundar! Norrbaggarna är grym på jaktfilmer Vars kan man köpa Den komplette fuglehund filmerna?
Publicerat Mars 2, 200719 yr host såg en jag host hostade ner från dc ,vet ej vad den heter men sköt som fan gjorde dom norrbaggarna och topp fågel var det oxå... ;D
Publicerat Mars 3, 200719 yr En av Thomas Ekbergs fans. Även om den illa dolda reklamen är lite störande men Dianas stigar är än kanon-serie tycker jag. Sen såg jag Jan guillou i jakt i Kazakstan igår. Ganska intressant både politiskt och naturmässigt..
Publicerat Mars 3, 200719 yr I kronologisk ordning: #1: "I Skogsfuglens Rike" #2: "Take ém 6"------ ------Amerikanska Sjöfågeljaktsfilmer....klockrena! #3: "Take ém 5"------ Dianas stigar tål jag inte...alldeles för mycket bla bla bla och för lite pang pang... Tham´s filmer går väll an, men även där surras det lite väl mycket.... Tacka vet jag norska och amerikanska jakt filmer.
Publicerat Mars 3, 200719 yr Okej! Tack för alla tips. Vidare - är det någon som vet nån film med kråkjakt i?
Publicerat Mars 4, 200719 yr Okej! Tack för alla tips. Vidare - är det någon som vet nån film med kråkjakt i? Dianas Stigar - Vårjakt http://www.jaktfilm.se
Publicerat Mars 5, 200719 yr Grisfeber, där skjuts det en skvätt. Thams filmer spöar Ekbergs 7 dagar i veckan. Dock är Thams sista för inihelvete tam, lite saggig mot dom tidigare.
Publicerat Mars 6, 200719 yr Hello, Gillar både Thams och Ekbergs filmer, Ekberg utbildar lite mer och Tham är ju endast gris i pincip. Hunters Video håller hög kvalitet också där grisfeber är en klar favorit. Amerikanska är som nämnt mer pang pang men har "Board to death" hemma och den är ju nästan läskig att se, även om kameran ljuger så skjuter oavsett avstånd, oavsett i vilken vinkel grisarna står och ovsett djur och om det står grisar bakom.... mvh Dard
Publicerat Mars 14, 200719 yr Vet ej men kan kolla. Jag låna av en kompis som beställt dem! Har du fått reda på vart han köpt filmerna? Hittade bara en norsk sida som sålde dem. Mvh//Jonas
Publicerat Mars 14, 200719 yr Hade totalt glömt bort det! Varit på sjukan med sambon i snart en vecka o värsta flunsan i mitt liv så man har inte riktigt varit sig själv på ett tag! Har skickat dig mail!
Publicerat Mars 27, 200719 yr jag fick hem landins film och kompendium om hur han fostrar sina hundar och den var lärorik kompendiumet behandlar de flesta situationer som vi fågelhunds ägare ställs inför och jag kan rekomendera den http://www.landins-hund-katt.se/Hundsidor/nytthund.htm
Publicerat Mars 27, 200719 yr Kollade Jan Guillo´s film när han är i Kazaktstan och jagar råbockar som inte finns. En ganska underhållande dokumentär om ett folk som gör allt för att skaffa sig ett jobb. Ävenm om det är som jaktguide och man knappt vet vad ett rådjur är.
Publicerat April 4, 200719 yr Norrbaggarna är grym på jaktfilmer Vars kan man köpa Den komplette fuglehund filmerna? ja.. måste hålla med om att norskarna e bäst.. köpte "drömmen om storoxen" häromdan och måste säga att man vart helnöjd... verkligen prisvärd film..
Publicerat April 6, 200719 yr Martin Bloom har gjort flera toppen fimer som i skogsfugelnsrike samt drömmen om stor oxen
Publicerat Maj 31, 200719 yr Jag säjer bara Hunters Video...Alla filmer klockrena. Magnus Jag gillar dom också. Har nog sett de flesta. Har en hel del av dom på DVD också.
Publicerat Maj 31, 200719 yr Jag gillar dom också.Har nog sett de flesta. Har en hel del av dom på DVD också. Ja dom är klockrena. Mvh.
Publicerat Juni 26, 200719 yr Jag har sett alla Hunters Video och tycker att dessa "rockar fett" ;D Lagom med fakta och lagom jakt. ....Har också hört att "vissa" personer har funnit mycket bra jaktfilmer på www.piratebay.org Men givetvis handlar man hellre dessa filmer och gynnar på detta sätt filmbolaget som skall producera fler bra filmer.... :