Publicerat Maj 2, 20251 yr Detta är en populär post. En liten test. Gjorde en ganska snabbt test med halvtaskigt stöd och ganska snabbt skytte men det ger iaf en fingervisning om hur det kan skilja mellan ammo. Vapen: CZ 457 22 lr med varmintpipa (standard varmint pipa) samt ljuddämpare Stalson Avstånd 50 m Lite växlande vind Serien med 4 fina skott och en flyer var bara jag
Publicerat Maj 3, 20251 yr Skulle vara kul att se ett ammotest med en Barrel tuner. Har funderat på att köpa en både till min 22:a och tjejernas skidskyttebössor. Är de så fantastiska som reklamen säger?!
Publicerat Maj 3, 20251 yr 30 minutes ago josc72 sa: Skulle vara kul att se ett ammotest med en Barrel tuner. Har funderat på att köpa en både till min 22:a och tjejernas skidskyttebössor. Är de så fantastiska som reklamen säger?! Nu har jag inte testat själv så ta det för vad det är, men både Håkan Spuhr och Robert Purvins på jobbet hävdar att de fungerar mycket bra. Dock vad jag hört är att om man plockar av den från pipan är det oftast så att man får justera in sig på nytt så det är nåt man justerar in efter önskad ammo och låter va tills man ska justera för annan ammo.
Publicerat Juli 13, 2025Jul 13 18 minutes ago dptrapper sa: nopp inte det Riktigt bra ammo, synd dom är så s#tans dyra bara...