Publicerat Juni 15, 20251 yr Säljer en Miroku MK70 Sport med 28" pipor. 12GA. Choker enligt bilder. Pris måste man sätta ut här enligt forumets regler och jag är ju laglydig... är man seriöst intresserad så är jag inte omöjlig när det kommer till skambud... men dessa bud tas via PM och det slutgiltiga priset bestäms efter provskjutning. Det finns ett tusental plugg att testa med... dessa kan ingå i eventuellt köp. (24 grams Steel Max 8,5)
Publicerat Juni 15, 20251 yr Författare Kan även tänka mig att byta mot en Rem 700 SPS Tactical. Eller en Tikka T3 varmint... eller... nånting åt det hållet i den avskyvärda kalibern 308 win. (Jag måste prova den kalibern nån gång)
Publicerat Juni 16, 20251 yr Författare Detta är en populär post. 41 minutes ago Hipshot sa: Uff.. den där såg ju trevlig ut... riktigt trevlig.. Jo, i ena änden trevlig... i andra änden... kråkornas skräck 😁 Dessvärre finns här inga kråkor kvar längre.
Publicerat Juni 19, 20251 yr Författare På 2025-06-15 at 18:52 Dahla sa: Kan även tänka mig att byta mot en Rem 700 SPS Tactical. Eller en Tikka T3 varmint... eller... nånting åt det hållet i den avskyvärda kalibern 308 win. (Jag måste prova den kalibern nån gång) 223 win är också av intresse i likvärdiga bössor.
Publicerat Juni 19, 20251 yr Författare Drop at heel 63mm Drop at comb 39mm Längd 365mm (till mitten av kappan)
Publicerat Juni 20, 20251 yr Författare Detta är en populär post. Köpt av Carl Ryd i Tenhult... ni som vet... 🙂
Publicerat Juni 22, 20251 yr Författare Pft... inte ens ett skambud... handlar alla bara nytt på kredit numera? 😁 Då höjer jag väl priset till 20 000 då... ta ett lån 😁
Publicerat Juni 22, 20251 yr Prövade hjälpa lite med inlägg på FB (gruppen Jägarliv)...hoppas det var ok? 🙂 https://www.facebook.com/share/p/1CE4fKFaYn/
Publicerat Juni 22, 20251 yr Författare Helt okej om du länkar hit... det kanske lockar fler till forumet om inte annat 😊