Publicerat Juni 30, 2025Jun 30 Hämtade min Browning xs för ett tag sen och ville då lyxa till det lite genom att köpa två Briley imp cyl men icke! Dom passade inte, ett kvarts varv sen stopp. Kollade noga och det va rätt choke för bössan. Testade då ett par Midas skeet choker och dom smet in så fint. Tänkte att det säkert var något knas med Briley chokerna. När jag kom hem testade jag chokerna jag har i min Browning sl, samma system men icke exakt samma som med Briley chokerna. Någon som upplevt liknande? Vågar inte "tvinga" in chokerna....
Publicerat Juni 30, 2025Jun 30 Låter som de där chokerna ska skickas till baka till säljaren.. Det är ngt knas helt klart.
Publicerat Juli 1, 2025Jul 1 Författare 6 hours ago Hipshot sa: Låter som de där chokerna ska skickas till baka till säljaren.. Det är ngt knas helt klart. Det konstiga är att dom passar perfekt i 3av4 bössor 🤔
Publicerat Juli 1, 2025Jul 1 Lite vapenvård på den fjärde kanske gör susen? Borsta ur gängorna med lämplig borste.
Publicerat Juli 1, 2025Jul 1 Författare Redan gjorts två gånger. Original choker, Carlson choker och midas är som att skära i mjukt smör när dom ska i.
Publicerat Juli 1, 2025Jul 1 12 minutes ago Ken1 sa: Redan gjorts två gånger. Original choker, Carlson choker och midas är som att skära i mjukt smör när dom ska i. Känns ju som något gäng knas på de nya chokerna då, antingen felmärkta eller sånt de skurna i ena gränslandet av toleransen och din bössa i det andra gränslandet!
Publicerat Juli 1, 2025Jul 1 Inte kan det väl vara så jävligt att ngn klåpare fibblat med gängorna i bössan och trasslat till något?
Publicerat Juli 1, 2025Jul 1 Författare 59 minutes ago Hipshot sa: Inte kan det väl vara så jävligt att ngn klåpare fibblat med gängorna i bössan och trasslat till något? Tror det är som Galne säger. Men det löser sig, ska skicka iväg mina trångborrade midas på brotchning.