Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kuljaktstig Obbhult / Rolfstorp / Varberg 3:e augusti

Featured Replies

Publicerat

Dags igen! Hoppas det inte störtregnar och att man inte är sjuk som i fjol. Hade hela TVÅ ursäkter då att inte åka :ph34r:

image.thumb.png.616bdb501187b118c38b3005596294b3.png

image.thumb.png.f24123429eb884f68e9c94c52f5a69df.png

Publicerat

Det där är så in i bengen din grej, så kul! 

Tänk om du haft Råttan kvar... :whistling:

Vad ska du skjuta med? 

Publicerat
1 hour ago exabit sa:

458:an är tanken.

Nåt av det mest patetiska jag vet är folk som kommer på jaktstigarna med en 6,5:a med lättaste kula och minsta laddning (heter Klass 1 kuljaktstig men man får skjuta med 100-grainskulor och typ 23 grains Norma 200 :tongue: ) och står där med Kongsberg tumhålskolv och skyttejacka. Gör allt för att vinna tävlingen. Tagga ner lite för f-n era nötter :D 

Nä, tacka vet jag hard core med riktiga vapen och riktiga klass 1-laddningar, och utan löjliga tillbehör.

Och du kommer förmodligen skjuta väck bra många av skyttejackorna med kanonen, hade fan varit kul att haka på som publik! Tänker gula öronproppar OCH peltor ungefär som när man sköt GRG i Hemvärnet :wub:

Publicerat

Obbhult har jag aldrig varit i... omnman skulle... 😁

Publicerat
1 hour ago exabit sa:

458:an är tanken.

Nåt av det mest patetiska jag vet är folk som kommer på jaktstigarna med en 6,5:a med lättaste kula och minsta laddning (heter Klass 1 kuljaktstig men man får skjuta med 100-grainskulor och typ 23 grains Norma 200 :tongue: ) och står där med Kongsberg tumhålskolv och skyttejacka. Gör allt för att vinna tävlingen. Tagga ner lite för f-n era nötter :D 

Nä, tacka vet jag hard core med riktiga vapen och riktiga klass 1-laddningar, och utan löjliga tillbehör.

Den här killen känner jag igen:woot:

Tänk om jag blivit utsedd till din personliga licenshandläggare på livstid då hade du fått följande svar en gång i tiden

"Myndigheten noterar att kalibern i det sökta vapnet inte har magnumbälte och inte heller ordet magnum i namnet.

Vänligen inkom med ny ansökan där dessa skallkrav uppfylls"

:P

Publicerat
  • Författare
1 hour ago Hipshot sa:

Och du kommer förmodligen skjuta väck bra många av skyttejackorna med kanonen, hade fan varit kul att haka på som publik! Tänker gula öronproppar OCH peltor ungefär som när man sköt GRG i Hemvärnet :wub:

Nä, inte alls. Var länge sen man höll på med skytte på nån anständig nivå nu :blush:

Publicerat
14 minutes ago exabit sa:

Nä, inte alls. Var länge sen man höll på med skytte på nån anständig nivå nu :blush:

Din och andra normala människors definition av ordet anständig skiljer sig nog en smula åt.. :wub:

Publicerat

Dags att ta med S(f)ara på en utflykt