Publicerat Augusti 5, 2025Aug 5 Hade kontakt med.. om det var Sako Sweden för ngr år sedan, de uppade Kjells Vapen som Benellikungen i landet.. eller minns jag fel? Hur eller hur, någon som har koll på någon nasare som har flertalet Benelliautomater inne? Kan inte riktigt släppa det här skavet att jag vill ha tag på en Benelli som passar mej/skjuter lika bra som Urikarapplet som jag har. Testat Centro, Super 90, Comfort.. nyfiken på de nyare modellerna!
Publicerat Augusti 5, 2025Aug 5 Du får ta en tripp till Åbo och kika. https://www.ruoto.com/s/search/
Publicerat Augusti 5, 2025Aug 5 Författare Såå snyggt! Där fanns helt klart intressanta objekt.. Förbannade Sako Sweden som tydligen nu bytt namn till ngt annat trams..
Publicerat Augusti 5, 2025Aug 5 Författare Hittat en modell som verkar intressant.. surfade runt bland handlare för att ev finna ngn som man kan bråka vidare med. Hamnar på Walter Borgs hemsida... De påstår att ngn Benelli bössa de säljer är gasopererande.. Bye bye Walter borg https://www.walterborg.se/product.html/benelli-black-eagle-12/76-71cm?category_id=372
Publicerat Augusti 5, 2025Aug 5 3 hours ago Hipshot sa: Såå snyggt! Där fanns helt klart intressanta objekt.. Förbannade Sako Sweden som tydligen nu bytt namn till ngt annat trams.. Du får ta kvällsbåten från Stadsgården så vaknar du i Åbo och har hela dan på dig att klämma och känna. Sen kvällsbåten hem från Åbo tillbaka till Stadsgården.
Publicerat Augusti 6, 2025Aug 6 Jag kan lägga en förfrågan vad Kjell har ståendes om du vill. Bor mer eller mindre granne med en av dom som lyfter lön där.
Publicerat Augusti 6, 2025Aug 6 Författare Kjells vapen låg ju nära dej kk.. Jag har dragit en förfrågan till vaddenuheter som är generalagenter.. tvivlar på att jag får något svar men iaf.
Publicerat Augusti 6, 2025Aug 6 9 minutes ago Hipshot sa: Kjells vapen låg ju nära dej kk.. Jag har dragit en förfrågan till vaddenuheter som är generalagenter.. tvivlar på att jag får något svar men iaf. Jag snackade med polarn förut. Dom har gått om Benelli automater hemma. Om allt går enligt planerna så skickar jag direktnumret till polarn senare idag. Då kan snacka ihop er.
Publicerat Augusti 6, 2025Aug 6 Författare 11 hours ago kkjon sa: Jag snackade med polarn förut. Dom har gått om Benelli automater hemma. Om allt går enligt planerna så skickar jag direktnumret till polarn senare idag. Då kan snacka ihop er. Testade ringa, inget svar. Provar igen i morgon.. kan tänka mej att han är chokad i butiken och har svårt att svara..
Publicerat Augusti 6, 2025Aug 6 1 hour ago Hipshot sa: Testade ringa, inget svar. Provar igen i morgon.. kan tänka mej att han är chokad i butiken och har svårt att svara.. Ok, ja det kan vara lite svårt att få kontakt ibland. Det var direktnumret ( arbetstelefon) till polarn som du fick. Svarar han inte så kan du prova 051150962
Publicerat Augusti 6, 2025Aug 6 Författare 2 hours ago kkjon sa: Ok, ja det kan vara lite svårt att få kontakt ibland. Det var direktnumret ( arbetstelefon) till polarn som du fick. Svarar han inte så kan du prova 051150962 Firman va? Tänker att snubben får ha lite fritid.. Dragit iväg lite mail så får vi se...
Publicerat Augusti 7, 2025Aug 7 5 hours ago Hipshot sa: Firman va? Tänker att snubben får ha lite fritid.. Dragit iväg lite mail så får vi se... Jag har inte lämnat ut hans privata nr så det är bara att ringa mellan 09-18. Mobilnr går direkt till polarn, det andra är hela firman. Jag hade satsat på telekontakt före mail, men det är jag det.
Publicerat Augusti 7, 2025Aug 7 Författare Jaha ja då har man bokat en Benelli.. Rafaello träbössa.. Magkänslan säger att den är piplätt men jag vet inte, ska försöka ta mej ned dit och kolla på den.
Publicerat Augusti 7, 2025Aug 7 33 minutes ago Hipshot sa: Jaha ja då har man bokat en Benelli.. Rafaello träbössa.. Magkänslan säger att den är piplätt men jag vet inte, ska försöka ta mej ned dit och kolla på den. Piplängd?
Publicerat Augusti 7, 2025Aug 7 1 hour ago Hipshot sa: Jaha ja då har man bokat en Benelli.. Rafaello träbössa.. Magkänslan säger att den är piplätt men jag vet inte, ska försöka ta mej ned dit och kolla på den. Blev det hos kjelleman?
Publicerat Augusti 7, 2025Aug 7 Författare 1 hour ago Mad Mike sa: Piplängd? Bra fråga.. längre än nuvarande Urika men inte 71, gissar på 66? Slog mej att med shotcam monterad så kanske den blir riktigt trevlig?
Publicerat Augusti 7, 2025Aug 7 Författare 59 minutes ago kkjon sa: Blev det hos kjelleman? Japp.. rätt kul, brakpris på den faktiskt...
Publicerat Augusti 8, 2025Aug 8 Då är semestern räddad 👍 En roadtripp som i princip passerar både Danskens och min ytterdörr 😊
Publicerat Augusti 8, 2025Aug 8 Författare Ja jag hade den tanken.. nu verkar jag ha svårt att få ordning på stollen som jag ska vända hos söder om er.. Men jag jobbar på det!