Publicerat Januari 11Jan 11 Hejsan, Vad är skillnaden på det olika bedömningarna på Heyms kombivapen modell 22, har sett både S efter och F samt SM. Vissa har bara en avtryckare, andra har dubbla men omställaren på sidan verkar vara synonymt med modell 22. Vissa av de verkar ha spänntangent, andra bara vanlig säkring. Någon som kan hjälpa mig att reda i detta för mitt nästa vapenköp verkar bli ett slikt. Mvh Joacim
Publicerat 1 timme sedan %d hr Jag har en 22S i 16/70-22WMR, den har enkeltrycke, uppspänningstangent på tangen och pipväljaren på sidan..
Publicerat 53 minuter sedan %d min Författare 21 minutes ago doenitz sa:Jag har en 22S i 16/70-22WMR, den har enkeltrycke, uppspänningstangent på tangen och pipväljaren på sidan..Söker exakt en sån i valfri hagelkaliber och helst 6.5x55, 6.5x57r eller 7x57r även 7x65r kan funka men tror den kan bli bra stygg i den lätta bössan 🫣 Jag letar inte mig fördärvad just nu då jag egentligen inte har ekonomin till den just nu men skulle en med alla attribut dyka upp så får man väll försöka lösa det på bästa sätt.
Publicerat 49 minuter sedan %d min 2 minutes ago Joacim sa:Söker exakt en sån i valfri hagelkaliber och helst 6.5x55, 6.5x57r eller 7x57r även 7x65r kan funka men tror den kan bli bra stygg i den lätta bössan 🫣 Jag letar inte mig fördärvad just nu då jag egentligen inte har ekonomin till den just nu men skulle en med alla attribut dyka upp så får man väll försöka lösa det på bästa sätt.Själv kom jag lindrigt undan. 2700:- inkl. vridmontage nere i Tyskland. Jag ville ha något med mindre oompfh! till skogsfågel än drillingens 7X65R..
Publicerat 48 minuter sedan %d min Författare Just now doenitz sa:Själv kom jag lindrigt undan. 2700:- inkl. vridmontage nere i Tyskland. Jag ville ha något med mindre oompfh! till skogsfågel än drillingens 7X65R..Jag kollar på Egun med, drömmen hade varit om det ingår en instickspipa i kl2 kaliber med, då jävlar är det en fullpottare 👌🏻