Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jagamera.se

Featured Replies

Publicerat

Hej, en liten varning i all välmening så ni kan hålla er borta från rubricerad webshop och undvika irritation.

Jag la en order på 50st Norma hylsor. Betalningen lades upp på Klarna.

Initialt var de bara tysta i 20 dagar och lät ordern ligga. Varan gick fortfarande att beställa i webshopen.

Jag efterfrågade sedan orderstatus varpå de meddelar att beställd vara kommer de ej att leverera. Inte pga den utgått eller dylikt utan bara pga den ändrat till en mindre förpackningsstorlek.

Sedan pekar de på sina försäljningsvillkor om att de ej hunnit ändra pris och förpackning på websidan / butiken och att de då inte ska behöva stå vid försäljningen. Jag ställde då frågan till Norma när de ändrade förpackningsstorleken i fråga. Han som svarade var inte helt säker men han menade att det var minst 4 år sedan, troligen mer. På 4 år har de inte hunnit ändra i sin webbutik..! Försökte få dem att förhandla en deal baserat på den nya förpackningen men de förefaller helt ointresserade av kundvård. Håll er borta!

Publicerat

Tråkigt när sådant händer.  Har själv handlat från dom två gånger utan några problem.

Publicerat

Det där såg trist ut... kan du häva köpet via Klarna? De brukar kunna vara rätt bra.. 

Publicerat
  • Författare

Tack, butiken drog tillbaka köpet efter min kontakt. Det är mer att de inte står upp för en överenskommen affär och inte håller sig till sanningen när de kommer med hänvisningar till sina köpvillkor.

Publicerat

Fattar.. Det är rätt uselt, jag TROR att Allmänna reklamationsnämden gör gällande att utannonseras en vara för ett visst pris så är det det som gäller. Så jag tror du har rätt i sak.. 

• 2 weeks later...
Publicerat

Hej igen Joan... " Purdey "

Det är ju tråkigt att det måste "Vinklas" saker om mig och utelämnas detaljer för att få mig att framstå som i dålig dager...?

Det är ju rätt mycket info. som du INTE tar med i dina inlägg här om mig!

Dels som jag påtalade till dig så i samband med att du placerade en beställning hos oss så godkände du våra försäljningsvillkor, om du inte godkänt dem så skulle du inte kunna lägga en beställning hos oss, i de villkoren står följande: ( Vi reserverar oss för uppenbart felaktiga prissättningar inne i webb-shoppen samt även vid prisjusteringar och förändringar på produkter från våra leverantörer som vi ej hunnit uppdatera hos oss!  )

Sen gör du inlägg med svar från Norma från en säljare " Som inte är riktigt säker " på sitt svar, men tydligen är det så pass bra svar för dig att det duger att använda sig av här inne för att smutskasta!

Du utelämnar även att jag erbjöd dig en "deal" till dig, som skulle innebära en plus/minus noll affär för vår del, men den var inte bra nog för dig, helst skulle du väl vilja ha ett par askar skickade gratis till dig samt att man kastade med en femhundring i paketet oxå till dig för att du skulle kunna känna dig helt nöjd ut, eller?

Om du vill kan jag alltid publicera HELA vår mejlkonversation här, så utelämnas ingenting för allmänheten om du vill det?

Mvh Håkan/JagaMera

Publicerat
49 minutes ago J-M sa:

Hej igen Joan... " Purdey "

Det är ju tråkigt att det måste "Vinklas" saker om mig och utelämnas detaljer för att få mig att framstå som i dålig dager...?

Det är ju rätt mycket info. som du INTE tar med i dina inlägg här om mig!

Dels som jag påtalade till dig så i samband med att du placerade en beställning hos oss så godkände du våra försäljningsvillkor, om du inte godkänt dem så skulle du inte kunna lägga en beställning hos oss, i de villkoren står följande: ( Vi reserverar oss för uppenbart felaktiga prissättningar inne i webb-shoppen samt även vid prisjusteringar och förändringar på produkter från våra leverantörer som vi ej hunnit uppdatera hos oss!  )

Sen gör du inlägg med svar från Norma från en säljare " Som inte är riktigt säker " på sitt svar, men tydligen är det så pass bra svar för dig att det duger att använda sig av här inne för att smutskasta!

Du utelämnar även att jag erbjöd dig en "deal" till dig, som skulle innebära en plus/minus noll affär för vår del, men den var inte bra nog för dig, helst skulle du väl vilja ha ett par askar skickade gratis till dig samt att man kastade med en femhundring i paketet oxå till dig för att du skulle kunna känna dig helt nöjd ut, eller?

Om du vill kan jag alltid publicera HELA vår mejlkonversation här, så utelämnas ingenting för allmänheten om du vill det?

Mvh Håkan/JagaMera

Vi är många som beställt av dig och inte fått de som ska levereras och vid mejl är de oftast inget svar.

Till slut efter några dagars försök att nå dig via telefon svara du, men då fick jag faktiskt igen pengarna på en gång. Men de ska inte ta 1-2 veckor att nå en butik..

Nu är ju inte jag ts men även jag har försökt göra affär med dig. Ska bli en intressant tråd de här

Publicerat

Jag är inte helt säker på att ett forum är helt rätt kanal för att reda ut detta men ni får väl hållas så länge ni inte trillar ned i sandlådan och beter er som barn.