Publicerat Februari 3Feb 3 HejBörjar få lite problem med mitt högeröga, tanken är att skjuta med båda ögonen öppna. Har rödpunkt på min dubbelstudsare och tycker det funkar bra. Tänkte sätta det på min Silver Hawk om det nu är möjligt?Tänkte även skaffa ett rödpunkt till min 22:a för att kunna träna lite mer frekvent.Behöver lite tips hur jag ska gå till väga.\Mats
Publicerat 6 timmar sedan %d hr Får vi se vad du har för grejer och vart det ska sitta då kan det säkert regna in några snilleblixtar 😉
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Författare Kan väl tänka mig att köpa vad som är enklast att montera. Skulle nog vilja ha det på samma avstånd som på dubbelstudsaren där jag har en aimpoint 9000C monterat i hakmontage.
Publicerat 1 timme sedan %d hr Allt är en fråga om pengar i grund och botten. Ska du ha en 9000 mera? En H2? En Micro eller en liten "tv ruta"?Kan du leva med att borra ett par hål i spången? Eller ska du ha hak även på denna? Värde på bössan/ andrahandsvärde efter borrning?Detta är frågor du måste ställa dig. Det finns flera sätt att flå en katt- men det är ju det här med pengarna.Men allt går att lösa med lite finurlighet, handlag och rätt verktyg.