Publicerat %s vid %s %d dy När jag kört jaktsidan i telefonen har det tidigare varit i telefonens webläsare, Chrome. Det har väl funkat lite sisådär.Med uppdateringen av sidan kom möjligheten att köra Jaktsidan som Web app. Då hamnar den som en app i telefonen och kan hanteras mycket enklare.Här följer en liten guide för hur du lägger till en Web App i din Androidtelefon. Det funkar på liknande sätt för Iphone, men då gör du det från Safari.I din Androidtelefon öppna Chrome och gå till en sida som stöder Web App. I exemplet visas med ordspelet Wordle, men det är samma för Jaktsidan.Klicka på de tre prickarna uppe till höger (inringade i bild).I menyn scrolla ner och välj "lägg till på startskärmen"I nästa meny välj "installera" Klart! En Ikon för appen har nu lagts till på din telefon. Flytta ikonen dit du vill ha den. Jag har givetvis Jaktsidan på förstasidan!
Publicerat %s vid %s %d dy Tyvärr, så går den fetbort.Är så jävligt trött på att det ska vara en ny app till varenda jävla sak man ska göra, allt ifrån att ha sitt medlemsskort i något förbund i en speciell app, till en som berättar var man köper billigast toapapper denna veckan.Jag vägrar underkasta mig George Orwells 1984 helt och hållet.
Publicerat %s vid %s %d dy 3 hours ago Islänningen sa:Tyvärr, så går den fetbort.Är så jävligt trött på att det ska vara en ny app till varenda jävla sak man ska göra, allt ifrån att ha sitt medlemsskort i något förbund i en speciell app, till en som berättar var man köper billigast toapapper denna veckan.Jag vägrar underkasta mig George Orwells 1984 helt och hållet.Faktum är att det är skillnad på appar och appar. Webappar är förenklat sett en speciell hemsida dit du har en länk till i form av en ikon på skärmen. Tyvärr har du redan underkastat dig 1984 redan. Gör en sökning på tex snöslungor och notera hur du genast blir översköljd av annonser på snöslungor. Enda sättet är väl att du kastar mobilen i havet, dumpar datorn och bara använder kontanter till alla köp. Lycka till 😁
Publicerat %s vid %s %d dy 1 hour ago detstorabla sa:Faktum är att det är skillnad på appar och appar. Webappar är förenklat sett en speciell hemsida dit du har en länk till i form av en ikon på skärmen. Tyvärr har du redan underkastat dig 1984 redan. Gör en sökning på tex snöslungor och notera hur du genast blir översköljd av annonser på snöslungor. Enda sättet är väl att du kastar mobilen i havet, dumpar datorn och bara använder kontanter till alla köp. Lycka till 😁Hmmm...Ja, kanske om jag söker på snöslungor.Men jag söker väldigt mycket på krut, kulor, hylsor, tändhattar och laddverktyg. Tyvärr, så har översköljningen av annonser lyst med sin frånvaro. 🤣