Publicerat Mars 7, 200719 yr Nu har min 1900 sporter fått ny kostym i form av en Lyxkolv med höj och sänkbar kolvkam utförd av kolvkam.se.Sitter som en smäck med 56* Zeissen på. Rävarna och bockarna ligger risigt till vill jag lova. Tröttnade på den otympliga sporterkolven i skogen och på tävling så sköt jag inte bättre med den än med en standard jaktkolv så bytet blev enkelt. Måste även jag få berömma Robert på kolvkam för ett grymt fint arbete.
Publicerat Mars 7, 200719 yr Kanon!! Funderar på höj/sänkbart kindstöd på min vixen. Vad fick du ge för ditt?
Publicerat Mars 7, 200719 yr Författare Kanon!!Funderar på höj/sänkbart kindstöd på min vixen. Vad fick du ge för ditt? Den var redan ombyggd när jag köpte kolven. Denna förhöjning är den sk varmintmodellen, ca pris 1700-2000 kr.
Publicerat Mars 7, 200719 yr Ok. Tack. Då ligger det väl på samma pris för min bössa. Varmint/Sniper är väl att man kan flytta den sidledes också va?
Publicerat Mars 9, 200719 yr Författare Snyggt Micke, Men varför har du mupparnas ljudband i radion ;D Det satt ju för sjutton kvar sen du o jag hade den där myskvällen. Minns du?? ;D ;D
Publicerat Mars 9, 200719 yr Jag var ju ung och ville experimentera.....nä fy 17 nu vart det bögigt. Jäkligt snyggt vart det iaf.