Publicerat Mars 9Mar 9 INTRESSEKOLLInte såld ännu men licensansökan inskickad av annan person så just nu i vart fall tingad!Inköpt augusti 2022, skjutet max 150 smällar. Instoppad i en GRS Bifrostkolv och med en licensfri Stalon dämpare på den fabriksgängade pipan. Det blev inte som jag tänkt mig, skulle ju skjuta massor av rävar med den bössan men det kom en stroke emellan och mycket av jaktlusten har runnit av mig, känns onödigt att ha en dylik bössa bara stå. Vid köp följer en hel massa ammunition med, både helmantlat och jaktammo, 3 magasin. Det sitter en moddad picatinnyskena på vapnet idag, moddad så till vida att den var bredare än den jag har på nittonhundran och det var ett djävla stök varje gång jag skulle flytta sikten mellan de båda bössorna. Kan slänga med ett Versapod benstöd också, GRS'en är utrustad med en spigott så benstöden är busenkla att montera och ta av.Tänkte bara kolla om det finns något intresse för ett dylikt vapen och kanske ett bud att ta ställning till... Behöver inte sälja men det känns som sagt dumt att bara ha den ståendes! Redigerad Mars 30Mar 30 med qvarnhill Tingad av annan person
Publicerat Mars 14Mar 14 Författare 16 hours ago anser anser sa:Hej! Skickade dig just ett meddelande.Hälsningar HonborgasjönMeddelande skickat!