Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Åtelkamera till sommarstugan

Featured Replies

Publicerat

Hej, är ny här på forumet, jag har en stuga, 20 mil fram och tillbaka där jag bor, och tänkt att sätta upp en åtelkamera, för att se om det är folk som springer omkring där. Där finns inget wi-fi, så jag tänkte en kamera med SD-kort, har tittat på två olika modeller, Bolyguard BG 590-4K och en Garde Pro A3S, har försökt att googla, och då tycker dom Garde Pro A3S är bättre än Bolyguard, är det någon som har bra erfarenhet av Åtelkamera så får ni gärna tipsa om det finns något bättre budget ca 2000 kronor

Publicerat

Min Bolygard fick lite hicka nu när det var kallt så jag köpte en kamera till. Blev en Zeiss Secacam 3. Färdig att använda direkt, redan laddad med simkort och sdkort. Man laddat ner deras app och reggar sig där. Tycker den är prisvärd och ganska enkelt att komma igång. Gav runt 1600kr

( Bolygarden går igen nu när det blivit varmare)

Publicerat
  • Författare
57 minutes ago kkjon sa:

Min Bolygard fick lite hicka nu när det var kallt så jag köpte en kamera till. Blev en Zeiss Secacam 3. Färdig att använda direkt, redan laddad med simkort och sdkort. Man laddat ner deras app och reggar sig där. Tycker den är prisvärd och ganska enkelt att komma igång. Gav runt 1600kr

( Bolygarden går igen nu när det blivit varmare)

Vad kostar det i månaden, vet inte om det är lönt för mig att ha ett abonnemang, eller att räcker med en som har SD-kort, så får jag titta i kameran, när jag är där på plats

Publicerat

Jag betalar 10 euro i månaden. Men det går att köra utan abonnemang så som du hade tänkt. Sen ingår det rätt mycket bilder i själva köpet. Jag ska till Kjells vapen imorgon, då kan jag kolla upp det lite mer noggrant.

Publicerat

Jag har två ReoLink kameror på min mark, som ligger ca. 15 mil bort.

No image preview

[Official] Reolink Go Ranger PT - 1st 4K 4G Cellular Trai...

The Go Ranger PT offers true 4K image quality and excellent night vision with a large F1.6 aperture and the invisible 940nm no-glow IR LEDs. The battery camera also comes with a solar panel and works

Jag kör med Telenor kontantkort som är laddat för 1 år i taget. Körde tidigare med laddning på 100Gb. men kör nu med 20Gb. Kostar typ 375:- per kort.

Publicerat
På 2026-03-13 at 18:50 Svärd sa:

Vad kostar det i månaden, vet inte om det är lönt för mig att ha ett abonnemang, eller att räcker med en som har SD-kort, så får jag titta i kameran, när jag är där på plats

Jag tror jag betalar 39 spänn i månaden å då ingår 500 bilder å 5 användare. Tror inte man måste betala för lägsta nivån

Magnus