Publicerat April 7Apr 7 Författare Då är dina klara Stefan,Ska försöka få iväg imorgon, är skit krasslig i ryggen så jag kan knappt röra på mig.
Publicerat April 7Apr 7 Dum fråga kanske men hur pass bra tål plastmaterialet kulor typ 22lr, finns det plast som kanske rent utav är självläkande?Tänker mig en faktisk 3d modell här typ denna
Publicerat April 7Apr 7 3 hours ago tecno sa:Då är dina klara Stefan,Ska försöka få iväg imorgon, är skit krasslig i ryggen så jag kan knappt röra på mig.Det ser bra ut kompis!😊Då får vi bara hoppas att dom håller borta småfåglar o duvorna.👍
Publicerat April 7Apr 7 1 hour ago Mad Mike sa:Dum fråga kanske men hur pass bra tål plastmaterialet kulor typ 22lr, finns det plast som kanske rent utav är självläkande?Tänker mig en faktisk 3d modell här typ dennaSnygg harpalt Mike!🥰
Publicerat April 7Apr 7 Författare 3 hours ago, Mad Mike said:Dum fråga kanske men hur pass bra tål plastmaterialet kulor typ 22lr, finns det plast som kanske rent utav är självläkande?Tänker mig en faktisk 3d modell här typ dennaTyvärr finns inget sådant material för oss i korpen, måhända att det existerar i lab miljö.
Publicerat April 7Apr 7 23 minutes ago tecno sa:Tyvärr finns inget sådant material för oss i korpen, måhända att det existerar i lab miljö.Självläkande finns nog som sagt inte men det går ju att testa med TPU, blir dock en förbrukningsvara. jag har tänkt testa för eget bruk men den jävla tiden tar ideligen slut,..
Publicerat April 7Apr 7 2 hours ago TekDr sa:Självläkande finns nog som sagt inte men det går ju att testa med TPU, blir dock en förbrukningsvara.jag har tänkt testa för eget bruk men den jävla tiden tar ideligen slut,..Vad skulle TPU innebära? Ett skott och tusen bitar eller håller hyffsat för 10-15?Ett test vore intressant!
Publicerat April 8Apr 8 Författare 15 hours ago, Mad Mike said:Ett skott och tusen bitarDetta tror jag
Publicerat %s vid %s %d dy På 2026-04-07 at 13:55 tecno sa:Då är dina klara Stefan,Ska försöka få iväg imorgon, är skit krasslig i ryggen så jag kan knappt röra på mig.Inga fåglar i brevlådan ännu.☹️
Publicerat Igår på 09:39 %d dy På 2026-04-08 at 12:50 tecno sa:Detta tror jagTack, nu har dom anlänt till Kalix. En lång flygtur.😄Kan jag borra upp hålen till 5 mm med en borrfluga? Dina hål är i minsta lagret för buntband.
Publicerat Igår på 13:09 %d dy Författare 3 hours ago, lsjonsson said:Tack, nu har dom anlänt till Kalix. En lång flygtur.😄Kan jag borra upp hålen till 5 mm med en borrfluga? Dina hål är i minsta lagret för buntband.Ja borra på du Stefan.
Publicerat Igår på 17:35 %d dy Författare 1 hour ago, Hipshot said:Brättet landat, testat m hylsor.. FUNKADE SKITBRA!! Men va skönt att höra