Publicerat %s vid %s %d dy Nu när (om) dom 8 licenser närmar sig har jag fått en obändig lust att bygga en smutt liten pürschbössa på en Svenske Mauser halvsjua: om någon kommer att stå med en dödsbobössa dom inte blir av med är jag sugen att göra ett projekt för att se hur fin bössa jag kan få till för väldigt lite pengar- och visa hur man får snuskig precision på en liten budget.Jag har hittat ett Apel vrid, en kolv (ett ämne) lite trycken och lite annat lull- lull i gömmorna. 2 krav på bössan: pipan ska inte vara slut och bössan ska vara billig.
Publicerat %s vid %s %d dy 10 minutes ago Dansken sa:Nu när (om) dom 8 licenser närmar sig har jag fått en obändig lust att bygga en smutt liten pürschbössa på en Svenske Mauser halvsjua: om någon kommer att stå med en dödsbobössa dom inte blir av med är jag sugen att göra ett projekt för att se hur fin bössa jag kan få till för väldigt lite pengar- och visa hur man får snuskig precision på en liten budget.Jag har hittat ett Apel vrid, en kolv (ett ämne) lite trycken och lite annat lull- lull i gömmorna. 2 krav på bössan: pipan ska inte vara slut och bössan ska vara billig.Kommer att följa projektet med spänning. Men de har ju lovat 10 licenser som plåster på såret för alla försämringar de inför.
Publicerat %s vid %s %d dy Författare 15 minutes ago Islänningen sa:Men de har ju lovat 10 licenser som plåster på såret för alla försämringar de inför.Om dom hade infört 10 vapen för 10 år sen hade jag kunnat behålla min Lee-Enfield jungle carbine, min Mannlicher 1953 luxus, min Georg Knaak förkrigsdrilling och ändå få FX'en in under garderoben.Suck.