April 28Apr 28 Rätt ok kurs på dessa kulor, Köpte en ask på 20 patroner för 299 kr. Är det någon som testat denna Ammo i skarpt läge. Köpte även förra året tycker den går bra i min bössa. Men har inte testat den i jakt än.
April 28Apr 28 Är de inköpta på XXL så är de tyvärr rätt ojämna men duger och ha ihjäl en pappälg… Inte precision utan pris som var bestämmande där..
April 29Apr 29 Har skjutit .308 Fiocchi på älgbanan- funkar OK till detta. Mycket bättre än Selleri&Bacon eller PRVI eller Barnaul.Hylaorna går att ladda om men tenderar att ge platta hattar med samma laddning använt i Norma hylsor.Känns OK till priset.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.