April 29Apr 29 Antingen kollar du här, hitta IMEI , eller så mailar man Hylte, om man har använt deras Hylte-Sim, och frågar dem. Man får ha koll på vilket abonnemang det gäller bara.
April 29Apr 29 Jag beställde två 4G kameror i går ifrån dem efter att ha mailat och frågat efter vilka IMEI-nr jag hade. Kommer i morgon.
April 30Apr 30 Author 17 hours ago M-Ola sa:Jag beställde två 4G kameror i går ifrån dem efter att ha mailat och frågat efter vilka IMEI-nr jag hade. Kommer i morgon.Dom har 2 olika kameror kampanjen gäller på. Vilken valde du? Och varför? Jag har 3 olilka IMAI kameror som är berättigade till rabatterat pris. Tänkte vara lite härmapa när jag beställer 😉
May 1May 1 22 hours ago Dansken sa:Vilken valde du? Och varför?Jag valde Boylguard kameran eftersom jag redan har föregångaren och de sladdar samt 6 Volts blybatterier som behövs för att driva dem. Då behöver jag bara byta själva kameran. men i detta fallet är det viktigt att ha rätt kabel då de ändrade tjockleken på stiftet mellan modellerna för några år sen. Det ska vara gul spets på stiftet.
May 1May 1 Author Tack @M-Ola jag kom fram till samma resultat efter att ha sökt hjälp hos " @mbbohman 24 hour telephone support"Ska man köpa 5 sladdar till Pro-optics och 5 nya blyackar (den går endast på 12 volt) blir det ändå en anseenlig summa ovani.Jag vet det där med stiftet- men jag har "gul paraply" så det ska vara OK3 av mina kameror var berättade till rabatterat pris- så 3 nya Bolyguard är på väg med posten nu 😊
May 3May 3 Jaha, då åkte man dit på det här också. Hade en gammal kina-kamera som inte startade längre. Dissekerade den och fick ut numret och det gick ju bra att använda.En Pro Optics på väg. Valde den för att den tar 18650 batterier och det har jag många av.