Publicerat Igår på 04:58 %d dy Söker efter laddverktyg till .222 Remington. Skriv ifall ni har något liggandes som inte används
Publicerat Igår på 06:33 %d dy Om du inte hittar nåt snabbt har jag ett ställe där det KAN (inte helt säker) finnas ett. Men då måste du lyfta några askar kulor av mig på köpet 😉
Publicerat Igår på 06:51 %d dy Författare 11 minutes ago Dansken sa:Om du inte hittar nåt snabbt har jag ett ställe där det KAN (inte helt säker) finnas ett. Men då måste du lyfta några askar kulor av mig på köpet 😉Du får gärna kika upp ifall det finns där. Sån brådska är det inte. Har redan oförskämda mängder färdigladdat hemma, men dom tar också slut till slut 😁. Jag har ju hört ryktesvägen att man kan behöva kulor också när man laddar, så det låter väl som en bra plan 😉
Publicerat Igår på 07:06 %d dy Det råkar vara ett 2 delars Pacific "duracrome" verktyg som ser ut att vara i nyskickOch 2 1/2 ask sierra kulor 55g FMJ + en slatt 62 grains Norma blyspets.Pris?Ja för 5 minuter sen hade jag inte ens nån tanke om att jag hade ett- än mindre vad det kunde vara värt.
Publicerat Igår på 08:12 %d dy Författare Jag vet inte heller. Tusenlapp? Eller känns det för billigt? ☺️
Publicerat Igår på 08:15 %d dy 1500 med spårbar frakt för vad som är på bilden- ordentligt inslaget och emballerat?