Publicerat 59 minuter sedan %d min Har inte följt med i den här utvecklingen på många år men finns det någon sammanställning där man kan se resp dämparkaliberklass egenskaper?Tex jag vill ha den minsta och lättaste dämparen för 222, den behöver inte minska ljudet bäst.
Publicerat 46 minuter sedan %d min Jag säger bara en sak: Stalon.Välj modell i deras produktlista som passar dig bäst. Välj en metrisk gänga- vill du utdjupa närmare varför kan du ringa till mig.Stalon har god service och garantier (väldigt sällan dom behövet utnytjas) god finish och kvalitet, jämna tolerancer (något som jag ser när jag gängar pipor) och inget krångel.
Publicerat 34 minuter sedan %d min Författare 9 minutes ago Dansken sa:Jag säger bara en sak: Stalon.Välj modell i deras produktlista som passar dig bäst. Välj en metrisk gänga- vill du utdjupa närmare varför kan du ringa till mig.Stalon har god service och garantier (väldigt sällan dom behövet utnytjas) god finish och kvalitet, jämna tolerancer (något som jag ser när jag gängar pipor) och inget krångel.Riktigt bra hemsida och då deras silencer selector, men jag var tvungen att välja drevjakt med 222😄 för att prioritera vikt och storlek före dämpning.Deras VR ser intressant ut.