Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sauer 101 8x57 säljes

Featured Replies

Publicerat

Sauer 101 med syntetkolv ADJ i 8x57 säljes. Belyst Kahles Helia 1-5 i Leupold QR-fästen samt RCC ljuddämpare.
Hade tänkt mig 22 000 kr för allt.

Publicerat

Det vore trevligt om du skrev ett och annat inlägg på forumet (jag hittar ett inlägg mera på dig- för 9 år sen där du ställde en fråga) och inte bara kommer hit igen för att sälja ett vapen.

Annars har du alltid blocket.se

Publicerat
1 hour ago Dansken sa:

Det vore trevligt om du skrev ett och annat inlägg på forumet (jag hittar ett inlägg mera på dig- för 9 år sen där du ställde en fråga) och inte bara kommer hit igen för att sälja ett vapen.

Annars har du alltid blocket.se

Har vi drabbats av samma sak som grannforat??

Nu i början av 2026 har vi fått bluffannonser, där gamla, inte längre aktiva konton verkar att kapas och användas för bedrägeriförsök. I ett fall verkar bedragaren ha lyckats lura en forist på en summa. Vad vi kan se, har de här kontona inte använts de senaste åren.
Vi vet ännu inte hur detta går till. Vårt råd är att kolla säljaren noga genom att titta på användarens tidigare inlägg för att se om användaren visat aktivitet den senaste tiden. Är sista tidigare inlägget ett år tillbaka, är risken mycket stor för att det rör sig om bluff. Rapportera alltid sådana annonser, så att vi kan åtgärda

Klippt och klistrat därifrån.

Publicerat
  • Författare

Nej vem fan vill köpa en Sauer av någon som vare sig har tid eller intresse av några forum överhuvudtaget. Tyvärr hittar jag ingen funktion för att ta bort annonsen så den får väl ligga kvar.