Publicerat 2 timmar sedan %d hr Jaha, då är det en vecka kvar tills vi hämtar hem vår lille familjemedlem (de blir 8v på lördag men vi hämtar honom på tisdag kväll). Tänkte köra en egen "dagbok" för honom och kanske ställa lite frågor och söka lite svar på sådant som dyker upp på vägen. Jag har bara jagat in en jycke själv innan och det blev inte riktigt bra, vi körde honom lite för tidigt på vildsvin i hägn och hetsade nog igång honom för bra för när han kom ut i det fria sedan hade han ingen respekt för de och tillslut hade han fått så mycket stryk att han inte ville se en gris och han slutade skälla på allt vilt. Men man lär förhoppningsvis av sina misstag så förhoppningsvis blir det bättre denna gång. Ska ta det väldigt lugnt med själva jakten. Bara lägga spår och gå på dött vilt, möjligen banda upp till runt 1.5år.Nåväl här kommer det att fyllas på allt eftersom det händer saker i Odens liv iallafall 🙂
Publicerat 1 timme sedan %d hr Det där med spår kan vilken jävla mops som helst. Börja med att få pli på hunden- sätta gränser- och träna allmänlydnad: det har ni igen senare i hundens liv.
Publicerat 53 minuter sedan %d min Författare 54 minutes ago Dansken sa:Det där med spår kan vilken jävla mops som helst.Börja med att få pli på hunden- sätta gränser- och träna allmänlydnad: det har ni igen senare i hundens liv.Jaja, givetvis det blir ju från dag 1 att han kommer hem.
Publicerat 33 minuter sedan %d min Grattis, härligt med valp. Vad är Oden för typ av hund...vilka raser är det i honom? 😃
Publicerat 12 minuter sedan %d min Författare 20 minutes ago Dr Krall sa:Grattis, härligt med valp. Vad är Oden för typ av hund...vilka raser är det i honom? 😃Tack så mycket. Oden är en bastard 😉😅 Vit älghund, jämthund och drever 😊
Publicerat 9 minuter sedan %d min 2 minutes ago Joacim sa:Tack så mycket.Oden är en bastard 😉😅 Vit älghund, jämthund och drever 😊Jaktlust kommer garanterat finnas m.t.p raserna 😅😁