Publicerat 21 timmar sedan %d hr Den utökade garderoben sätter griller i huvudet så vilka äkta mini action finns det,har jag missat någon nedan.Voere/Hdf 222Heym sr 40 222Brno fox m2 222Howa 1500Sako vixen
Publicerat 16 timmar sedan %d hr Författare 1 hour ago Christian N sa:Nya CZ 600. /CIntressant, är väl dock glest med handlare som har en hemma på hyllan.
Publicerat 6 timmar sedan %d hr Anschutz 1530 är väll mini action?Hur är det med Mannlicher i 222rem, är det 308 längd på de lådorna?
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Nu är det väl si och så med tillgänglighet men s&l legacy finns.cz600 bör man känna på, är inte min tekopp, även om jag via jobbet skulle kunna köpa en till väldigt rabatterat pris. Egentligen bara trail som lockar lite men den finns bara med 16” pipa.
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Författare 3 hours ago Joacim sa:Anschutz 1530 är väll mini action?Hur är det med Mannlicher i 222rem, är det 308 längd på de lådorna?Anschutz 1530 är en kandidat.Manlicher SL går bort oavsett pga nylonmagasin och underbeslag som spricker.
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Författare 1 hour ago TekDr sa:Nu är det väl si och så med tillgänglighet men s&l legacy finns.cz600 bör man känna på, är inte min tekopp, även om jag via jobbet skulle kunna köpa en till väldigt rabatterat pris. Egentligen bara trail som lockar lite men den finns bara med 16” pipa.S&L njae inte min kopp.Det är problembilden med cz att hitta någon som har ett sortiment hemma.
Publicerat 1 timme sedan %d hr 1 hour ago Mad Mike sa:S&L njae inte min kopp.Det är problembilden med cz att hitta någon som har ett sortiment hemma.Sportec har nog några varianter hemma men vilka kan jag inte svara på.
Publicerat 42 minuter sedan %d min Författare 58 minutes ago TekDr sa:Sportec har nog några varianter hemma men vilka kan jag inte svara på.Och här dyker nästa problem upp som gör att man tappar intresset, jag är inte så nyfiken på bössan att jag åker till malmö för att titta och känna, då väljer man någon annan som finns i närområdet.
Publicerat 1 minut sedan %d min 39 minutes ago Mad Mike sa:Och här dyker nästa problem upp som gör att man tappar intresset, jag är inte så nyfiken på bössan att jag åker till malmö för att titta och känna, då väljer man någon annan som finns i närområdet.Nä det suger när det inte är rimliga avstånd för påseende 🤷♂️. Finns ett antal intressanta objekt för min del i norra Sverige och jag köper inget vapen osett så det är vad det är och man får leta vidare.