Publicerat 1 timme sedan %d hr Hej. Var länge sedan jag skrev något här. Men nu har jag lite funderingar jag vill ha hjälp med. Jag skulle vilja ha ett mörkersikte. Jag tänker digitalt. Vill inte lägga för mycket pengar på det för tillfället. Komme inte använda det jätte mycket. Är när det blir skador på grödorna där jag jagar. Kanske även på nån åtel. Hellre närmre 5000 än 10000kr. Kan tänka mig begagnat. Jag har en Husqvarna 1900 med Leupolds qr. Har funderat på vad jag ska ha för fästen. Många sikten är väll för skena typ. Kanske ska köra på ett clips-on, frontmonterat. Mvh Andreas
Publicerat 1 timme sedan %d hr billigast är väl en pard 007 för runt 3 ny är bakmonterat behövs inget annat än en adapter sen går en hel del digitala sikten begagnat typ atn och sånt på trader för runt 3-6 där kan du behöva skena iom leupold QR så kan du ju ha deras lösa skena jag har en hikmikro alpex 4k a50EL lrf och om alla planer går genom så kommer det bli en frontmonterad termisk i slutänden
Publicerat 24 minuter sedan %d min https://www.tradera.com/item/343146/741907395/tn-x-sight-4k-pro-kikarsikte-5-20x-smart-hd-day-night-riflescope-