Publicerat 4 timmar sedan %d hr Författare 12 hours ago Ryberget sa:Budget? ☺️Vi hittade en på vår färd här nere i Skåne för 3900kr så runt det eller billigare skadar ju inte 🙂
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Då är nog inte min aktuell. Har en med tjockpipa och lite andra bytta grejer på som jag hade tänkt runt 5k för + frakt. Tänkte köpa en bultsalong istället ☺️
Publicerat 43 minuter sedan %d min Författare 1 hour ago Ryberget sa:Då är nog inte min aktuell. Har en med tjockpipa och lite andra bytta grejer på som jag hade tänkt runt 5k för + frakt. Tänkte köpa en bultsalong istället ☺️Den kommer primärt vara för ungarnas introduktion, annars hade jag med velat ha en bultdito istället men jag och sambon har landat i att en halvauto kan vara en bättre start för kidsen och nu har vi ju möjlighet till 20 vapen i familjen så kan köpa en bultbössa den dagen vi lägger in repeteringsmomentet med 🙂