Publicerat 23 timmar sedan %d hr HejI förra veckan då jag var söderut fick jag känna och klämma på en DT 11 Sporting med 76 cm långa rör,den satt så perfekt och med en otrolig balans.Så klart fick jag ett otroligt villhöver på den bössan, och nu till frågan är det någon som skjutit med en sån, och vad tycker ni om den?Enda nackdelen är väl prislappen som jag ser det 🙂
Publicerat 19 timmar sedan %d hr Det där är en märklig tingest, en kompis som jag skjuter en del med har en och han älskar sin påk.. men jag gillar den inte. Men djup sympati för din villhöverkänsla så känns det bra, kör!
Publicerat 5 timmar sedan %d hr Jag har ägt en sedan 2018 och skjutit kanske 25000 skott hittillsju mer jag skjuter med den ju mer gillar jag den, väldigt bra balans och precis lagom mellan stabilitet ochj förighet
Publicerat 59 minuter sedan %d min Fina bössor och hundvalpar åker man inte tittar på utan först bestämt sig för att köpa!För det blir samma resultat, man köper.Om man inte bestämt sig för att köpa tycker man att det är lite jobbigt.(När man ändå handlar)Var positiv och handla om ekonomin tillåter, tänk så här att en Hartmann & Weiss kostar mer en miljon sek mer.Så egentligen är det billigt!😉