Publicerat Juli 31Jul 31 Det där får du förklara lite bättre annars börjar du din vistelse här med en liten semester
Publicerat Juli 31Jul 31 11 minutes ago Dansken sa:Det där får du förklara lite bättre annars börjar du din vistelse här med en liten semesterNja.. den kan lika gärna bli permanent Men välkommen att presentera dej lite mer ingående Sören!
Publicerat 1 timme sedan %d hr På 2026-07-31 at 10:56 SörenNordgren sa:Alla jägare måste upphöra att existera!hälsningar från MolkomSören NordgrenHar det blivit någon utdelning?
Publicerat 53 minuter sedan %d min Sådär.. Sören har inte återkommit med ngt vettigt för att förklara den något skeva debuten på forumet så då kan han få lämna.
Publicerat 34 minuter sedan %d min Nej.. och han verkar inte ha loggat in ngt mer. Alltså var kanske inte intresset i första hand att interagera med oss andra här på forumet. Nu får han fasligt svårt att ta sig in, givetvis går det om man är lite finurlig.
Publicerat 27 minuter sedan %d min Inte för att vara sån men stämmer det att han var från molkom så kan dom vara riktigt knepiga