Publicerat 4 timmar sedan %d hr Säljer ett bulvankit för gåsjakt som tyvärr inte kommer till användning. Grejerna är i nyskick men lite dammiga. har använts en jakt (vissa bulvaner aldrig använda).3 liggömslen12 grågås halvskal biltema12 grågås fud6 grågås helkropp12 kanadagås halvskal biltema12 kanadagås halvskalBagar att ha bulvanerna i.Pris 5000 kr.Finns utanför Enköping (skickas inte). Kan mötas upp i Mälardalen.
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Fina grejer! , även jag har avyttrat mina gåsjaktprylar då jaktmöjlighterna vart sämre än jag trodde de skulle bli. Man kan bara konstatera att i din och min del av sverige är inte fågeljakt speciellt prioriterat ( sthlm - mälardalen )
Publicerat 36 minuter sedan %d min 33 minutes ago kkjon sa:Jag tar det. Skickar kontaktuppgifter i en paus.Ditt kräk!Ska jag släpa ned eländet till dej menar du?😁
Publicerat 12 minuter sedan %d min 23 minutes ago Hipshot sa:Ditt kräk!Ska jag släpa ned eländet till dej menar du?😁ta den långa vägen runt så droppar du av några kanadaskal hos mej