Publicerat 2 timmar sedan %d hr var å sköt in 308w igen efter ringbyte på mörkersiktet och med dämparen på då fick jag delvisa trycktecken på hylsan smetat tändhatt och stampmärke i botten.fabriksladdade naturalis och hornady gmx "hog nånting"har skjutit med naturalis förut utan dom här tecknen förut men blir lite nojig med en ny ask enda skillnaden är en halvkass rengöring och ljuddämparen ska sätta mej å dra en rejäl rengörning igen. rejält med kopparlösning så får se vad som händer för visst du kan få en tryckförändring av en ljuddämpare men vi pratar inte så stora förändringar iofs om dämparen är tung nog men böjs pipan av 300 gram nånting så har jag värre problem
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Jag har fått intrycket att många af dom där "tuffa" patroner det står något om hog killers och supercharger och liknande på asken är ganska hårt laddade: det är ju "fränt"
Publicerat 1 timme sedan %d hr Författare 12 minutes ago Dansken sa:Jag har fått intrycket att många af dom där "tuffa" patroner det står något om hog killers och supercharger och liknande på asken är ganska hårt laddade: det är ju "fränt""tuff och tuff" naturalisen slog fan så mycket hårdare i rekrylen ska se om jag kan mäta en kula eller två heter visst hornady full boar