Publicerat 18 timmar sedan %d hr minns när en signatur på forumet sköt med sin gamla A5 tror han hade den på "TDI" pang "chuck duns"visst att jänkarna är "lite" sentimentala den detta tar nog priset https://www.blocket.se/recommerce/forsale/item/24701507sen råkade jag googla lite till
Publicerat 15 timmar sedan %d hr Ngt diffust minne av det.. men vem var det? Någon känsla av Markus.. men hade han inte en äldre fin Browning bock?
Publicerat 6 timmar sedan %d hr Författare Minns fan inte vem Bara vilken modell och rekrylomladdningen
Publicerat 3 timmar sedan %d hr Gissar att någon av de mer minnesstarka sprider ljus över dunklet, tror tex @Christian N har bättre minne..
Publicerat 3 timmar sedan %d hr Asg, det är Mackan som har en äkta A5:a, den var helt klart ”slö” med 24 grams plugg. Cla chunk i omladdadningen. TDI är för mig något suddigt i kanterna, oklart varför. /C
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Författare Just fan mackan Härligt ljud iaf undra om dom moderna är likadana.
Publicerat 2 timmar sedan %d hr 4 minutes ago killer_mouse sa:Just fan mackanHärligt ljud iaf undra om dom moderna är likadana.De moderna är inte lång piprekyl, det är inertiasystem. Ergo, samma som benelli/franchi fast med lite browningstuk humpback på låda och med speed load.har klämt på nån men inte skjutit med. Helt ok känsla tycker jag men det är ju inte sammalika som en riktig A5 och vad jag förstår så blev det aldrig nån succé utan folk valde Maxus:en istället från Browning.
Publicerat 2 timmar sedan %d hr Lite märkligt att Mackans A5:a var seg, känslan var att de här Saga pluggen som vi brände milt sagt flitigt var väldigt rappa..
Publicerat 40 minuter sedan %d min 32 minutes ago Christian N sa:Saga- jag sköt papp den dagen😁 . /CDet minns jag inte, du var alltså inte med på storinköpet av Saga ståltrap? Vad hade du för kul då??