Publicerat Igår på 21:59 %d dy I väntan på nytt luftgevär så kollar jag över möjliga kandidater av kulor.Inköpsställe såsom hurricane vet jag men finns det andra bra sidor med andra fabrikat?Behöver va av typen jaktdiabol för o följa reglerna.Jsb Hades använda jag förr i tiden o tyckte den gav bra död. Men finns det bättre varianter nu? Slug o hybrid har jag koll på.
Publicerat 10 timmar sedan %d hr Hurricane levererar väl det mesta?Men jag vet inte, hela idén med expanderande kulor är ganska dödfödd.Bäst är väl plattnos har jag förstått.. Men andra leverantörer har jag dålig koll på, Hurricane är rätt grymma.En kula som jag tror jag testat är .. heter den predator? Ngn röd plastspets, ingen större expandering att tala om utan mer likvärdigt plattnos.
Publicerat 3 timmar sedan %d hr Författare 6 hours ago Hipshot sa:Hurricane levererar väl det mesta?Men jag vet inte, hela idén med expanderande kulor är ganska dödfödd.Bäst är väl plattnos har jag förstått.. Men andra leverantörer har jag dålig koll på, Hurricane är rätt grymma.En kula som jag tror jag testat är .. heter den predator? Ngn röd plastspets, ingen större expandering att tala om utan mer likvärdigt plattnos.De är mer för o ha allt på de torra. Mer än att jag bryr mig om saken för sakens skull. Afrikanerna/engelsmännen skjuter mkt med jsb rundnosade kulor med bevisligen gott resultat.Så enligt regelboken "jaktkula" avsedd för att expandera.Men ja plattnosar testa man i barndommens dagar på diverse o lite därtill med bra framgång.Jo hurricane har ett bra utbud. Tänkte mer om det var någon typ av kula man missat hos någon annan Dendär med röd plastspets har jag hört samma om som din upplevelse. Utöver att den kan va strulig i tunna magasin.
Publicerat 3 timmar sedan %d hr De strulade i Cyclone magasinet men de nyare magasinen lär inte vara ngt problem.
Publicerat 1 timme sedan %d hr Författare 1 hour ago Hipshot sa:De strulade i Cyclone magasinet men de nyare magasinen lär inte vara ngt problem.Okej. Tror den nya wildcaten har större magasin oxå. Men kanske köper fx King med grs kolv trots allt. Verkar trevlig👍