Publicerat 10 timmar sedan %d hr Finns det nått intresse i såna ringar längre Har några ringar som blir övertaliga nu när jag byter system till picatinny på quaden ?
Publicerat 3 timmar sedan %d hr När jag bytte för något år sen fick jag alla Leupold QR delar sålda på blocket på några dagar. Så intresset finns nog. Jag fick tillbaka vad jag betalt för dem då priserna gått upp.
Publicerat 3 timmar sedan %d hr Borde försöka sälja mina också... Svårt tycker jag att veta vad begagnatpriserna ligger på jmf med nypris på montage... om det inte finns ett gäng andra annonser ute!
Publicerat 1 timme sedan %d hr Författare 15 minutes ago M-Ola sa:När jag bytte för något år sen fick jag alla Leupold QR delar sålda på blocket på några dagar. Så intresset finns nog. Jag fick tillbaka vad jag betalt för dem då priserna gått upp. 1 hour ago sexfemåtta sa:Borde försöka sälja mina också... Svårt tycker jag att veta vad begagnatpriserna ligger på jmf med nypris på montage... om det inte finns ett gäng andra annonser ute!Är nog det värsta jag vet "vad är skäligt pris" en Coca-Cola å ett rör mentor Ser några på tradera typ 400 men sällan dom blir sålda för mycket mer
Publicerat 37 minuter sedan %d min 1 hour ago, killer_mouse said:Är nog det värsta jag vet "vad är skäligt pris" en Coca-Cola å ett rör mentorSer några på tradera typ 400 men sällan dom blir sålda för mycket merSant.. inget super-andrahandsvärde!