Publicerat 4 timmar sedan %d hr Skaffat ytterliggare en kamera som funkar i Ucon appen. Men börjat fundera på om det inte finns billigare och bättre alternativ när det gäller abonnemang/simkort. Vad kör ni där ute på och pris osv? Mvh Joacim
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Jag kör numera med Telenor. 1 år 10Gb för 325kr. Räcker det med 5 GB kommer man lite billigare undan.Bilder enbart till min mail just nu, men vill man dela med jaktlaget är det ju gratis via Wehunt. Klicka på "1 år" på länken nedan för att få de priserna.https://www.telenor.se/handla/kontantkort/ladda-kontantkort/#/groups/39ac33b8-7fb7-40b8-867b-53d6fd21354d
Publicerat 3 timmar sedan %d hr Författare Tackar, beställde ett kort till nya kameran. Se om vi byter ut även till andra kameran sen, just nu betalar vi 59kr/mån.
Publicerat 38 minuter sedan %d min Jag kör telenor på min Reolink 4G men blir lite lack på att jag fanimej inte får bra mobilanslutning. Vet inte om det kan ha att göra med Telenor eller om det är den kassa antennen..har full 4g/5g överallt där jag testat kameran om jag kikar på mobilen...men kommer knappt i kontakt via kameran, och ofta inte alls. Testat nu med separat antenn med sladd också...funkar i stan, extremt dåligt på jaktmarken...