Publicerat 7 timmar sedan %d hr Har en kamera i skogen och senaste veckorna har björnen gått förbi där nästan dagligen, oftast under morgon och kväll. Det går en väg bara 150m ifrån och nu var tanken att jag skulle sitta i bilen och på något sätt locka till mig björnen så jag får se en livs levande björn nån gång. Tänker typ ljud av en rådjursunge eller nåt liknande kanske får björnen att komma närmare?
Publicerat 7 timmar sedan %d hr 35 minutes ago jekko90 sa:Har en kamera i skogen och senaste veckorna har björnen gått förbi där nästan dagligen, oftast under morgon och kväll.Det går en väg bara 150m ifrån och nu var tanken att jag skulle sitta i bilen och på något sätt locka till mig björnen så jag får se en livs levande björn nån gång.Tänker typ ljud av en rådjursunge eller nåt liknande kanske får björnen att komma närmare?Tja borde funka inte säkert dock
Publicerat 6 timmar sedan %d hr 50 minutes ago jekko90 sa:Har en kamera i skogen och senaste veckorna har björnen gått förbi där nästan dagligen, oftast under morgon och kväll.Det går en väg bara 150m ifrån och nu var tanken att jag skulle sitta i bilen och på något sätt locka till mig björnen så jag får se en livs levande björn nån gång.Tänker typ ljud av en rådjursunge eller nåt liknande kanske får björnen att komma närmare?Hör med LST i ditt län om att få anlägga en åtel. Kan inte det vara något att tänka på?