Publicerat 4 timmar sedan %d hr Ska ut ikväll i närheten av där jag fått en del bilder på grisar senaste veckan. Ser sugga plus småttingar...eventuellt årsgris tillsammans i gruppen? Eller vad är ni av bilderna. Nån bild har bra en gris, vet ej om det då också är suggan eller annan ensam gris..
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Det skulle det kunna vara, såg inte ut som fler anslöt strax efter att bilden vart tagen? Annars var det rätt läskigt, även om det är många grisar ppl så är det i princip inga skjutbara.. de här randiga är för små eller tja det är helt givet upp till dej. Inget konstigt att skjuta, de är i alla högsta grad skjutbara.. men jag personligen tycker de är för små för att kladda med. Men det är svårt, tror båda stora svarta i gruppen är typ förande.. omöjligt att veta om den mindre av de två stora svarta har kultingar eller inte. Skitbökigt..
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Författare 4 minutes ago, Hipshot said:Det skulle det kunna vara, såg inte ut som fler anslöt strax efter att bilden vart tagen? Annars var det rätt läskigt, även om det är många grisar ppl så är det i princip inga skjutbara.. de här randiga är för små eller tja det är helt givet upp till dej. Inget konstigt att skjuta, de är i alla högsta grad skjutbara.. men jag personligen tycker de är för små för att kladda med. Men det är svårt, tror båda stora svarta i gruppen är typ förande.. omöjligt att veta om den mindre av de två stora svarta har kultingar eller inte. Skitbökigt..Nej jag känner exakt samma, jag skjuter ingen randig, det känns inte värt. Och jag har precis nu också insett detta att fan, även en mindre svart kan ju vara sugga med kultingar i gruppen, även om det även finns den där större suggan som för mig ser spendragen ut (?). Har även fått för mig nånstans att vissa hondjur går med i gruppen och är "extramammor" typ där nån enstaka spene kan vara dragen, även om de inte egentligen är mamman till kultingarna. Den bilden med "eventuella galten" hade inga andra bilder före eller efter tror jag (inom några timmar eller så)Tänker helt enkelt att vi inte skjuter på nån större/svart gris i gruppen med småttingar oavsett. Isåfall ska det vara någon ensam separat.. Vi tänkte testa locka räv också, så det är en bisyssla/fokus med kvällen.
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Om det är olika storlekar på kultingarna så är det säkert två olika förande suggor.. min tanke är att din tanke är korrekt 😁
Publicerat 4 timmar sedan %d hr Författare Detta är en populär post. Här hade vi även en annan grupp för några veckor sen: VID_20260922_142000.mp4 VID_20260922_142049.mp4 VID_20260922_142316.mp4