Publicerat Igår på 11:09 %d dy Lägger ut en intressekoll på min Ruger 10/22. Den kommer inte till användning som den borde hos mig och pengarna behövs till annat. Tror jag har skjutit ca 500 skott med bössan sedan jag köpte den. Det är lite grejer bytta på den och ska försöka lista det jag kommer ihåg. Alla delar är inköpta på Stjernelunds Custom Rifle.VarmintpipaMagpulkolv (Hunter X-22)Annat tryckeAnnan utdragareGummibuffer för minskat ljud och vibrationer vid omladdningPicatinnyskena (tror jag det är. Det är skena för "vanliga" fästen iallfall)4 magasin (1x5, 2x10, 1x2)Hade tänkt mig 5000 inkl. frakt. Börjar med att lägga ut annonsen här ett tag innan den åker ut på Snålsoft Bössan finns i Borlänge, Dalarna och kräver givetvis licens.
Publicerat 20 timmar sedan %d hr Blev lite sugen faktiskt. Har du något foto på skapelsen? Blir yr när jag söker på Magpul 🥴/M
Publicerat 17 timmar sedan %d hr Författare 2 hours ago Maichel sa:Blev lite sugen faktiskt. Har du något foto på skapelsen? Blir yr när jag söker på Magpul 🥴/MAbsolut, ska fixa imorgon ☺️
Publicerat 10 timmar sedan %d hr Författare 6 hours ago marcus.söderlund sa:Är den gängad? Och är det org varmintpipa?Inte gängad och inte orginalpipa. Kommer inte ihåg märket nu på rak arm, ska ta bilder hemma. Men även pipan är inköpt på SCR ☺️