Hoppa till innehåll

Vem är Bengus


Guest Bengus

Recommended Posts

Jag är 35 år och kommer ursprungligen från Trollhättan. Arbetar idagsläget som IT-slusk på ett konsultbolag i Stockholm och sitter där och drömmer om juldagsjakt på Rå i tungt fallande snö med favoritdrillingen. Har en nystartad Comuity-site om Drillingar som är ett litet specialintresse (kika gärna in på www.drilling.se eller www.drillinggun.com och skriv något snällt i forumet). Har även ett par andra websiter uppe.

Jagar småvilt - men inte så ofta som jag skulle önska så är det någon som behöver en hjälpande hand på en rävjakt eller någon annan predatorjakt så är det bara att höra av sig.

Hade tidigare en Vorsteh men han har annat för sig nu.

Skjuter också pistol (hellre än bra) och tillbringar en hel del tid på skjutbanan utanför Bollmora för att bättra på resultaten på mina 3 bössor. Länge leve Sauer & Sohn!

Bengt 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Välkommen till oss på jaktsidan Bengus.

Snygg sida om drillingar du har.

Men varför har du inte kvar Vorsteh, detta gör mig lite orolig  ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tackar! Tycker att det här verkar vara ett riktigt bra forum och som någon sa - det är som ett gift. Kan inte påminna mig att jag skrivit 10 inlägg på en dag någon annan stans.

Vorsteh då;

förbannelsen av att vara tokholmare plus att min fru fick en massa utslag överallt. Tror att nästa hund blir en Vorsteh - korthåring. Men då vill jag inte bo i lägenhet så det kan dröja något. Får nöja mig att kela med Svågerns.

Bild på den gamle: http://www.drillinggun.com/about

Bengt 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

God kväll!

Är själv färsk medlem men jag dunkar dig i ryggen och önskar dig hjärtligt välkommen. Klart ett forum värt att besöka!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt bott hela 5 år i Umeå så lite norrlänningsspår bode det ju finnas kvar ;) Och mormor är från Piteå... Känner mig segregerad!

BAW

(Stockholmare)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...