Publicerat Mars 12, 200719 yr Hejsan! Jag funderade lite över vad det kan kosta att gravera? Detta är säkert lika svårt att prissätta som allt annat om man inte vad det gäller. Men sådär på rak arm, hur mycket kan det gå på? Vapnet i fråga är en hagelbössa. Pratar vi om 5000 kr eller 20000 kr? Mvh
Publicerat Mars 13, 200719 yr Det finns ju ett flertal duktiga gravörer här i landet, och här är adressen till en av dom. Jag känner henne inte men jag vet om henne eftersom jag kommer från bygden själv. Du får säkert fler svar under dagen. Kika annars på www.nollkoll.tk och vapensmeder. Lycka till! Sussi Lagervall (Gravör) Lagervalls Vapen Gunneryd 56393 GRÄNNA Telefon: 036-524 64
Publicerat Mars 15, 200719 yr Tack för tipsen!Ja, så mycket action har det inte varit i tråden! 8) Nej, det var verkligen dåligt med action här i denna tråd. > Vakna slöfockar! ;D
Publicerat Mars 15, 200719 yr Här finns mera. http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?t=20118 Lycka till!