Publicerat Mars 15, 200719 yr Jag kan i veckan ;D Men har inte gått nåt prov med hunden, är det ett krav?
Publicerat Mars 15, 200719 yr Ja utveckla det där lite grann, vardagar kan funka för mig med lite tur.
Publicerat Mars 19, 200719 yr ;D.. jag är på!...... mitt i veckan fung bra för mej!.... jobbar i sthlm i veckorna!.. mvh Thomas
Publicerat Mars 19, 200719 yr Men Thomas, det är dagtid ;D du får kompa ;D ;D.... ja e Chef!.... gör som jag vill!.....
Publicerat April 7, 200719 yr Det skulle funka om ni är ute i god tid, jag har bara 50 dagar ledigt kvar i år så jag måste hushålla lite.
Publicerat April 9, 200719 yr Författare jag ska vara ute i god tid !! Vildsvins kursen kommer inte gå förren i Aug förmodligen !
Publicerat April 10, 200719 yr jag ska vara ute i god tid !!Vildsvins kursen kommer inte gå förrän i Aug förmodligen ! Låter utmärkt i Augusti så jobbar jag inte många dagar, men tänk på att björnjakten är vecka 734 och då är jag inte hemma. vecka 733 är en sån där jättebra vecka då grabben går på dagis och tanten jobbar men jag bara jagar bock på morgonen och går lite kurs på dagen Men Thomas, det är dagtid ;D du får kompa ;D Flexa heter det, vi har ett underbart system hos oss : : ;D.... ja e Chef!.... gör som jag vill!..... ;D ;D
Publicerat April 10, 200719 yr Tjena Tjena Jag är mycket intresserad av att hoppa på en vildsvinskurs. Går den i aug passar det mig mycket bra. (förutom en vecka, bockjakt) Behöver man (jag och hunden) några förkunskaper/erfarenheter??