Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hållå vakna janne.....

Featured Replies

Publicerat

Enligt Staffan Bensch, professor vid ekologiska institutionen vid Lunds universitet finns det 150-200 vilda vargar i Skandinavien, 13-14 av dessa finns i Sverige.

- Den skandinaviska populationen är väldigt inavlad och behöver nytt material. Alla 150 härstammar från tre individer, säger Bensch.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=628954

skulle nog vara dax å låta dr snuggels å co åka ut och börja räkna istället för sitta å spela harpan på datan ...måste juh gå på gammal rök från 70talet ??? ::)

Publicerat

hah dom måste ju ha skrivit fel asså??

annars kanske man ska sadla om och bli skribent hos DN eller professor..för då kan man ju va hur bäng som hellst :D

Publicerat
  • Författare

a att bli lösnummer skrivare verkar inte vara svårt,eller proffesor heller om man kan vara så där okunig inom sitt område,,han kanske mena norge sägs det men,hur som helst en varg mindre i sverige iaf ;D

Publicerat

I Lund finns det inga vargar. Iaf inte fyrbenta ;D Varginnor med glupande aptit på manliga individer fanns det iaf gott om förr i tiden ;D ;D

Publicerat
I Lund finns det inga vargar. Iaf inte fyrbenta ;D Varginnor med glupande aptit på manliga individer fanns det iaf gott om förr i tiden ;D ;D

Det finns väl varginnor i ditt grannland. Tvärs över kanalen som man kan åka bil över.

:D Jag såg några när Vi var i Danmark första sommaren efter det att Vi hade gift oss.

:D

Publicerat
Det finns väl varginnor i ditt grannland. Tvärs över kanalen som man kan åka bil över.

:D Jag såg några när Vi var i Danmark första sommaren efter det att Vi hade gift oss.

:D

Nog för att ni gnabbas en del men att ni två var gifta på riktigt det visste jag inte  ;D ;D ;D ;D

Publicerat

;D  ;D  ;D  ;D

Publicerat
Nog för att ni gnabbas en del men att ni två var gifta på riktigt det visste jag inte  ;D ;D ;D ;D

Hahaha! Var Du rolig nu ??? ??? ??? >:( Jag och frugan menar jag så klart. ;D

Publicerat

Hur som haver så är ju någon helt tappad.

Han kanske borde ta en matte-lektion!

Publicerat
;D  ;D  ;D  ;D

...och här var det en till som vaknade till liv och tyckte att det var skitkul.

;D

Publicerat

;D  ;D  Det var ju faktiskt lite lustigt  ;D

Publicerat
;D  ;D  Det var ju faktiskt lite lustigt  ;D

LOL PÅ ER!

;D ;D ;D ;D ;D

Publicerat

Passa er nu allihop. Jag har köpt hem lite fredagsgodis och man vet aldrig när man blir i högform ;D ;D ;D

Publicerat
Passa er nu allihop. Jag har köpt hem lite fredagsgodis och man vet aldrig när man blir i högform ;D ;D ;D

Hahaha! Förhoppningsvis så jag fira i kväll också. Efter Brynäs - HV, för jag har också fredagsgodis hemma som är inhandlat i Tornio. Smuggelsprit. ;) ;D

Publicerat

Sorry , du får inte fira ikväll. Du får vänta till söndag. FY fy fy att köpa sådan dricka. Jag har köpt min på det statliga institutet ;D

Publicerat
Sorry , du får inte fira ikväll. Du får vänta till söndag. FY fy fy att köpa sådan dricka. Jag har köpt min på det statliga institutet ;D

Nej, det hoppas jag inte. ;D Sprit från annat land smakar bättre,;D ;) och sedan har jag inte bet. en massa extra skattepengar heller som Du har gjort. ;D ;)