Publicerat Maj 28, 200520 yr Mina barn hittade en igelkott på tomten som var skadad på ryggen med ett sår på siså där 3-4 cm . Jag var tvungen att avliva den för det hadde börjat ruttna och fluglarverna kröp i såret :- Men den fick en begravning med kors och allt av mina barn
Publicerat Maj 30, 200520 yr Trist, igelkottar är festliga att ha på tomten...hade faktiskt 2 som gjorde småkottar förra veckan...mitt på gräsmattan! Vart tvungen att gå ner på knä för att kolla upp det här med alla taggar och hur det egentligen gick till : ;D. Hoppas hoppas att hon kommer om 5 veckor med sina små på släptåg...
Publicerat Maj 30, 200520 yr Trist, igelkottar är festliga att ha på tomten...hade faktiskt 2 som gjorde småkottar förra veckan...mitt på gräsmattan!Vart tvungen att gå ner på knä för att kolla upp det här med alla taggar och hur det egentligen gick till : ;D. Hoppas hoppas att hon kommer om 5 veckor med sina små på släptåg... Du kan få mina då. Är trött på dom nu.
Publicerat Maj 30, 200520 yr >Musköt Gärna, jag gillar kottar men skicka dom inte med B post utan gärna DHL i låda med lufthål! Adress Hylsan Orm och snigelkullen 1 123 45 Igelkottsta
Publicerat Maj 30, 200520 yr >MuskötGärna, jag gillar kottar men skicka dom inte med B post utan gärna DHL i låda med lufthål! Gillade också dom. Men felet är att laikan också gör det, och det är inte så kul när hon springer hem och skäller igelkott bara för att hon inte hittar nåt vilt. > Så det kanske dyker upp ett paket. ;D