Publicerat Mars 20, 200719 yr Hej Jag var på mental test (med tysk terriern) ;D för två år sedan i västerås men har tappat bort papprena efter en skilsmässa och lite flytter så jag undra vart man kan få tag på en kopia eller liknande
Publicerat Mars 20, 200719 yr HejJag var på mental test (med tysk terriern) ;D för två år sedan i västerås men har tappat bort papprena efter en skilsmässa och lite flytter så jag undra vart man kan få tag på en kopia eller liknande Man ska aldrig skilja sig från hunden och låta den dessutom ansvara för papper var det en mentaltest eller en mentalbeskrivning (MH) vilket reg nr har hunden? vet du vem som bedömde hunden och vilken arrangör det var? du kan skicka PM om du vill. Hälsningar Pertan
Publicerat Mars 20, 200719 yr förutsatt att det var en riktig officiell test så hittar du resultatet här: http://kennet.skk.se/hunddata/
Publicerat Mars 20, 200719 yr Författare jag har letat i skk och inte hittat de dä så jag får väl gräva i kartongerna ute i förådet Tur att man fick hundarna med sej ialla fall ;D ;D ;D Får väl gå ett nytt prov eller beskrivning men mera norrut så de inte är rådjurslortar överallt på prov området så tror jag nog att jag får samma resultat ;D ;D ;D ;D