Publicerat Mars 20, 200719 yr Henrik heter jag och bor ett par mil väster om Örnsköldsvik, tillsammans med sambo och 2 barn. Jag bor i en mindre jordbruksfastighet med några hektar mark runt huset, vackert beläget intill sjön ~60meter till vattnet. På gården bor även min Breton-kille Troy, sambons blandras-tik Bella och våra 3 katter. Vi har även några värmlandsfår och ett gäng hedemorahöns. Jag jobbar som Medicinteknisk ingenjör på sjukhuset på dagarna och renoverar huset på kvällarna. ...och jagar på helgerna Så ofta som det är möjligt försöker jag att komma mig ut i skogen för jakt. Oftast fågeljakt, men även bäver på vårkanten är en rolig jaktform. Min sambo följer gärna med ut i skog och mark vilket gör jakten ännu roligare!! /Henke Edit 11-09-15: uppdaterade lite inaktuell text ovan.
Publicerat Mars 20, 200719 yr .. hellu Henrik välkommen hit!... å grattis till lillskorpan... hoppas du kommer trivas!.
Publicerat Februari 28, 200818 yr Tjena Henrik Läste just din presentation och ser att vi är grannar . Vi sågs när vi höll på med bryggorna. Bor i Fors, granne med PO Stockhaus. Vi måste ses och snacka jakt och husrenovering nån gång / Patrik Wennberg
Publicerat Mars 24, 200917 yr Författare Efter att ha råka snubblat in på min egen presentation av mig själv tyckte jag det var dags att uppdatera den. Det har gått 2 år sen jag skrev det, mycket har hänt. Frånskild, lillan har blivit större, skaffat hund osv.... ...så nu stämmer informationen lite bättre igen! Klämde in en bild på utsikten från huset också. Längar lite till snön försvinner nu!! ...kul förresten att han i inlägget ovan har blivit min bäste kompis. Tack vare Jaktsnack!!
Publicerat April 19, 200917 yr Man får väll säga välkommen fast det va ett tag sen du kom in på jaktsnack