Publicerat Mars 20, 200719 yr hej ,,är det nån fler här som äger en dylika härlig hund här på forumet.Tess heter fröken ifråga,hon är 14 månader nu med en härligt mentalitet vaken och pigg hund och älskar katter ,inte som vi mäniskor men som objekt för löpträning,vi han alldrig med nån lojakt i år för den tog slut på en dag men nästa år,,,,,,,,,,
Publicerat Mars 22, 200719 yr Jorå.. en korsning redbone3/4 å finne 1/4.. Hon är fyra år och går endast på rovvilt! Vart skall du jaga lo nästa år?
Publicerat Mars 22, 200719 yr två plottar 8 mån å 2 1/2 år .mrvince vart kommer din redboneblandning i från? sakosafari,jagar du älg med en bluetick ??? ??? ???
Publicerat Mars 28, 200719 yr som du ser så har hon spårselen på ,mvh ser det nu :-[men vad jagar du med den då?
Publicerat Juni 19, 200818 yr vi använder blue tick coonhounds till jakt på tvättbjörnar här i wisconsin. Därav namnet coonhound kommer från det engelska namnet på tvättbjörn raccoon
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.