Publicerat Mars 23, 200719 yr Det var trist i går. Fick tillbaka en BT valp. Såldes till en ensamstående dam som var sjukpensionär pga olika anledningar. En jätterar dam. Min tanke var att hunden skulle få all tänkbar omsorg,vilket hon också fått. Damen ifråga blev dock sjukare och kunde inte sörja för hundens behov som hon önskade.Mkt gråt när hunden lämnades tillbaka. Skitjobbigt för mig också. Hunden är absolut en riktig BT öppen och framåt. Det är en tik så jag kommer nog att behålla henne.
Publicerat Mars 23, 200719 yr Trist för dig Amakulo! Har du inga bilder på dina hundar? Hade det varit en microliten hane hade jag varit intresserad ;D
Publicerat Mars 23, 200719 yr Författare Trist för dig Amakulo! Har du inga bilder på dina hundar? Hade det varit en microliten hane hade jag varit intresserad ;DJag måste vara idiot för jag kan inte lägga in bilder här. Har provat alla tricks jag fått tips om men det kommer upp att ngt fel uppstått. Vet inte vad fan jag skall göra > >
Publicerat Mars 23, 200719 yr Klåpare! Ringer du 0709-226299 inom 5 minuter så kan jag guida dej ;D Edit! Fan, glömde.. du måste även lova att tala begriplig SVENSKA! ;D ;D ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat Mars 23, 200719 yr Författare Klåpare!Ringer du 0709-226299 inom 5 minuter så kan jag guida dej ;D Edit! Fan, glömde.. du måste även lova att tala begriplig SVENSKA! ;D ;D ;D ;D ;D Mvh! Det är middag nu hörde jag men jag kan ringa sen. Jau ved inte vau du prautar om ;D
Publicerat Mars 23, 200719 yr Isf senare ikväll, Mrs P jobbar idag så jag sitter här på övertid just nu.. vaknar unga frk Lewander som sover i sin vagn så måste jag rusa. Mvh!
Publicerat Mars 24, 200719 yr Klåpare!Ringer du 0709-226299 inom 5 minuter så kan jag guida dej ;D Edit! Fan, glömde.. du måste även lova att tala begriplig SVENSKA! ;D ;D ;D ;D ;D Mvh! Aha, ett telnr till den store kråkjägaren! Gissa vem som kommer att ringa och dryga sig på fyllan ikväll Hipshot... ;D Jag måste vara idiot för jag kan inte lägga in bilder här. Har provat alla tricks jag fått tips om men det kommer upp att ngt fel uppstått. Vet inte vad fan jag skall göra När du gjort ett inlägg klickar du på Fler alternativ till vänster och sedan är det bara att bläddra fram den bild du vill ha med.