Publicerat Mars 26, 200719 yr ...om jag är inloggad? Jag kommer bara dit från startsidan, eller innan jag klickat på "forum" Måste vara hjärndö eller osmart.. > Tack för hjälpen!
Publicerat Mars 27, 200719 yr Författare Kom igen nu, är det ingen som vet??? ??? ??? Eller går det inte.....
Publicerat April 12, 200719 yr lsjonsson....du om någon måste veta!! ;D ;DJa e från skåne så jag kan inte hjälpa dig ;D
Publicerat April 12, 200719 yr Författare Ja e från skåne så jag kan inte hjälpa dig ;D Jag tror du hade haft det jobbigt oavsett geografiskt ursprung... ;D ;D ;D Men jag kan göra ett undantag så är det helt ok att berätta..... :D
Publicerat April 12, 200719 yr Ja e från skåne så jag kan inte hjälpa dig ;D Helt rätt Amakulu! Jag trodde aldrig att Du skulle erkänna det. ;D ;D ;D ...om jag är inloggad? Jag kommer bara dit från startsidan, eller innan jag klickat på "forum"Måste vara hjärndö eller osmart.. > Tack för hjälpen! Du ser vad som är borta efter .se. Öpnna en ny websida bara och Du ser att Du är inloggad redan. Jag är det iaf. http://www.jaktsidan.se
Publicerat April 12, 200719 yr Författare Du ser vad som är borta efter .se. Öpnna en ny websida bara och Du ser att Du är inloggad redan. Jag är det iaf. http://www.jaktsidan.se Okej, det är enda sättet alltså - jag trodde man kunde komma dit direkt från forumet men det är ju inte så jobbigt att öppna ett nytt fönster så jag får köra på det..... Tack och bock!!
Publicerat April 13, 200719 yr Okej, det är enda sättet alltså - jag trodde man kunde komma dit direkt från forumet men det är ju inte så jobbigt att öppna ett nytt fönster så jag får köra på det.....Tack och bock!! Jag tror det! Jag hittar ingen annan väg el. annars så har jag missat den. ???
Publicerat April 13, 200719 yr Författare Jag tror det! Jag hittar ingen annan väg el. annars så har jag missat den. ??? Om inte du har hittat en annan väg så måste chanserna vara ganska små för att det ska finnas en ;D ;D ;D I trust you....