Publicerat Mars 26, 200719 yr Ja ja..... Jag vet att jag precis köpt min 686 special. Men nu har det kommit ett erbjudande på en 686 ONYX sporting med höj/sänkbart kindstöd. Tre shoker och koffert. För 16900:- (Nytt förståss) Jag har blivit lovad 10900:- i inbyte för min 686´a. (Exakt det jag gav för den för fem månader sedan.) Är det någon som har denna bössa?? Kommer jag bli nöjd??
Publicerat Mars 27, 200719 yr Skjuter du inte bra med en du har skall du byta, annars tillför den inget till det du redan har. Provade Onyxen i fjol men köpte ändå den vanliga 686E då den låg bättre för mig som vänsterskytt iaf. MVH
Publicerat Mars 27, 200719 yr Ä'r med vänsterskytt men högerhänt.Dominant på vänsterögat.Letar febrilt efter en Beretta hagelsparkare för skeetskytte.Hur är 686,s kolvar..är de alltid högerskränkta..eller måste man ha en ren vänsterkolv.??
Publicerat Mars 28, 200719 yr Beretta har ett brett utbud av vänsterkolvar med en ruskig leveranstid generellt. Väntade på en bakkappa i 6 månader nu exempelvis. Sako Sweden suger verkligen.... MVH
Publicerat Mars 28, 200719 yr Tja!! Jag skulle nog rekommendera dig att byta om du har dom ekonomiska förutsättningarana. Med en ställbar kolv så har du möjligheterna att ställa in kolven perfekt för dig istället för att anpassa sig själv efter kolven. Jag har själv en 682 gold med ställbar och har haft en 686:a med ställbar varit helnöjd, och som funktionär på en trapbana ser jag väldigt många (de flesta) som har helt felaktiga kolvar.
Publicerat Mars 28, 200719 yr Författare Åker till Walter Borg i morgon eller på fredag och tittar på den. Gillar jag den så blir det affär.
Publicerat Mars 29, 200719 yr Författare Åker till Walter Borg i morgon eller på fredag och tittar på den.Gillar jag den så blir det affär. Jag slog till!!!!!!!!!!!!! ;D
Publicerat Mars 30, 200719 yr Tja!! Gratulerar! Nu är det bara att ställa in kolven och upptäcka "att är det så här ett hagelgevär skall kännas".
Publicerat Mars 31, 200719 yr Författare Tja!!Gratulerar! Nu är det bara att ställa in kolven och upptäcka "att är det så här ett hagelgevär skall kännas". Det är det jag hoppas på! ;D
Publicerat Mars 31, 200719 yr Jag har en gammal 686sportig med vänster kolv den har gått klanderfritt minst 100 000 skott. Bytt skänklarna (heter dom så?) en gång annar inga problem, har den automat säkring?
Publicerat April 5, 200719 yr Författare Om det är som jag har för mig så är det inte automatsäkring. Man får säkra själv på sportingen har jag för mig. Låter dock detta vara osagt tills jag har den här.